رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

[h=1]دانلود کتاب ۵۰ واقعیتی که جهان را باید دگرگون کنند

[/h]نویسنده جسیکا ویلیامز

مترجم: غلامعلی کشانی

 

توضیحات:

 

 

در این کتاب شگفتی های زیادی را خواهید دید!

بالازدن آستین برای دگرگونی جهان کاری است کاملا دشوار. در نخستین گام دشوار است ببینیم واقعیتی، که تکه اطلاعات ساده‌ایست، بتواند این کار را به انجام برساند. امّا من قاطعانه باور دارم که هر یک از ۵۰ واقعیتی که در این کتاب آمده‌است، قادر به دگرگونی شیوه‌ی اندیشیدن ماست – و آن‌گاه که بحث بر سر دگرگونی دنیاست، همین دگرگونی شیوه‌ی اندیشیدن، مهم‌ترین گام نخستینی است که می‌توان برداشت.

هر یک از واقعیات این کتاب نکته‌ای مهم به ما می‌گوید که نیاز داریم آن را در مورد شیوه زندگی نوین در دنیای نو بدانیم. هر یک از این موارد همراه با مقاله‌ای کوتاه‌است تا پیش‌زمینه‌ای بدست ‌دهد که داستان آن روی سکه‌ی آمار را به ما بگوید: یعنی دامنه و حوزه‌ی مشکل چیست، چگونه به‌این نقطه رسیده‌ایم، و اینک چه می‌توان کرد. در پایان کتاب، فهرست کاملی از منابع “۵۰ واقعیت” آمده‌است؛ واژه‌نامه‌ای نیز می‌توانید در آن‌جا ببینید که هر یک از اصطلاحات ناآشنا را توضیح می‌دهد، و پس از آن‌هم، یک رشته اطلاعات آمده‌است در مورد چگونگی آستین بالازدن موثر و مثبت در جهت رفع و حل مشکل.

 

 

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...