رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

[h=1]مهارت های روانی - آموزشی جهت کمک به دانش آموزان دارای مشکلات رفتاری

[/h]نویسنده کارمن وای. ریس

 

توضیحات:

 

مهارتهای روانی - آموزشی جهت کمک به دانش آموزان دارای مشکلات رفتاری: مداخلات شناختی - هیجانی (راهنمای عملی برای معلم - درمانگران، روانشناسان و مشاوران مدرسه)

مقطع کنونی، برای همه ما از جمله والدین، معلمان، مشاوران و اولیای مدرسه، زمان بسیار حساسی است؛ چرا که در آموزش بچه ها، نقش دشوار و سختی را در پیش رو داریم، و بدون تردید در قبال رشد هیجانی، اجتماعی و تحصیلی بچه های دانش آموز مسئولیت سنگینی داریم. با این حجم مسائل عاطفی و اجتماعی که مستقیما پتانسیل یادگیری بچه ها را تحت الشعاع خود قرار می دهد، بطور قطع ما نمی توانیم صرفا با تکیه بر تخصص های دانشگاهی مان، موفقیت بچه ها را (در آموزش) تضمین کنیم. حقیقت این است که کودکان همچون بزرگسالان، در انطباق با فشارها و تقاضاهای جامعه امروزی، بهای هیجانی بسیار سنگینی را می پردازند. بطور هشدار دهنده ای، هر روز، کودکان و نوجوانان بیشتر و بیشتری در حال تجربه انواع استرس ها و ضربه ها در تمامی سطوح و شدت آن هستند. قطعا این موضوع می تواند در صورت عدم آمادگی لازم و به موقع، منجر به یک سناریوی آشفته و پریشان کننده برای همه ما شود. کتاب حاضر، یک راهنمای عملی مناسبی است که می تواند معلمان، مشاوران و روانشناسان را در زمینه کمک به کودکان و دانش آموزان دارای مشکلات رفتاری، به خوبی مساعدت کند.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...