رفتن به مطلب

شما هم به این جریان بپیوندید


ارسال های توصیه شده

شما هم به این جریان بپیوندید

[h=1]کمپین محیط زیستی که رامبد جوان راه انداخت[/h]

رامبد جوان مجری برنامه پرطرفدار «خندوانه» که پیش از این نیز در فعالیت های محیط زیستی مشارکت کرده بود در برنامه شب گذشته خندوانه کمپین «قطره قطره» را راه اندازی کرد.

 

زیست بوم: رامبد جوان در برنامه خندوانه کمپین «قطره قطره» را راه انداخت.

 

به گزارش

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
، رامبد جوان مجری برنامه پرطرفدار «خندوانه» که پیش از این نیز در فعالیت های محیط زیستی مشارکت کرده بود در برنامه شب گذشته خندوانه کمپین «قطره قطره» را راه اندازی کرد.

24925_727.jpg

این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به بحران کم آبی در ایران گفت: هرکدام از ما اگر ایران، جهان و محیط زیست برایمان اهمیت دارد وظیفه مان است به موضوع بحران آب که هر روز دارد شدت بیشتری می گیرد واکنش نشان دهیم.

 

 

وی گفت: ما در این کمپین متعهد می شویم که در شبانه روز در هر کجای ایران که هستیم فقط یک قطره در مصرف آب صرفه جویی کنیم آن وقت می توانیم در روز میلیون ها قطره آب صرفه جویی کرده ایم.

 

 

این مجری تلویزیون گفت: با گوشی همراه وارد سامانه #780* شوید و در آنجا بعد از انتخاب «خندوانه» در کمپین قطره قطره عضو شوید. این عضویت به صورت کاملاً رایگان است و بعد از ثبت نام ما گروه عظیمی از علاقمندان به محیط زیست و کسانی که نگران بحران آب هستند را خواهیم داشت که ان شااله با هم اندیشی هم می توانیم کارهای بزرگی را به پشتوانه این گروه انجام بدهیم.

 

 

او در این برنامه از همه ایرانیان خواست برای عضویت در این کمپین اقدام کنند تا قدمی در راه مقابله با بحران آب برداریم.

 

 

جوان پیش از این نیز علاوه بر روایت گری سریال «حیات خانه ما» به کارگردانی مانی میرصادقی، در نشست ها و فعالیت های زیست محیطی مانند جمع آوری زباله، اعتراض به آلودگی هوا و ... مشارکت داشته است.

 

 

 

خندوانه برنامه‌ای تلویزیونی به کارگردانی رامبد جوان است که از ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ در شبکه نسیم شروع به فعالیت کرده است. موضوع برنامه هر شب متفاوت است اما مضمون اصلیِ آن خنده است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...