رفتن به مطلب

فرمانده نیروی دریایی ارتش:


ارسال های توصیه شده

[TABLE]

[TR]

[TD=colspan: 3]نیروی دریایی برای کمک به اطفای حریق در جنگل های کشور آمادگی دارد

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 3]فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی از آمادگی کامل این نیرو برای کمک به اطفای حریق در عرصه های جنگلی بویژه جنگل های شمال کشور خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی سازمان جنگل ها به نقل از ایرنا- امیر دریادار حبیب الله سیاری روز دوشنبه در نوشهر گفت : با تفاهم نامه ای که بتازگی میان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و سازمان جنگل ها ، مراتع و آبخیزداری و نیز سازمان حفاظت محیط زیست امضاء شده ، نیروی دریایی ارتش با تمام توان آماده ارایه خدمت و کمک رسانی دراین بخش است.

 

وی پیشگیری از وقوع آتش سوزی و صیانت از منابع طبیعی را از وظایف همگانی دانست و افزود : البته نیروی دریایی قبل از امضای این تفاهم نامه نیز در هنگام وقوع هرگونه آتش سوزی در جنگل های شمال کشور کمک های لازم را ارائه می کرد .

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت : با این وجود اکنون تمامی مناطق نیروی دریایی ارتش از جمله دانشگاه امام خمینی (ره ) نوشهر، منطقه چهارم نیروی دریایی رشت ، بندرانزلی و منجیل از آمادگی صد درصدی جهت ارائه خدمات در این زمینه برخوردارند.

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...