رفتن به مطلب

آموزش خلبانی با کلیپس!


vanaknamak

ارسال های توصیه شده

یکی از مشاغلی که طرفدارای پرو پاقرصی بین پسر بچه ها داره خلبانی هست (دخترها هم علاقه دارن منتهی ابزار کارشون متفاوته.ابزار دخترا کلیپس نام داره که خیلی ماهرانه اون و از راه دور و در ارتفاعات کنترل میکنن!) خبری که دارم برا پسربچه ها اینه که باید آرزوشون و آپدیت کنن و از روش دخترها استفاده کنن! در ادامه بهتون میگم که چطور و چرا باید یک هواپیما رو از راه دور کنترل کرد.بعد از 5 سال FAA اجاز ه ی استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین را برای مقاصد اقتصادی اعلام کرد .اداره هوانوردی فدرال (به انگلیسی: The Federal Aviation Administration) به اختصار FAA دایره‌ای از واحد ترابری و حمل و نقل ایالات متحده آمریکا می‌باشد که اختیار کنترل و سرپرستی همه امور هوانوردی غیر نظامی در آمریکا را به عهده دارد. اداره هوانوردی فدرال اجازه نامه‌های ملی پرواز را صادر می‌کند.

 

این تصمیم گیری شامل هواپیماهای بدون سرنشین غیر تفریحی است .تصمیمی که بحث در مورد آن و ارایه نتایج آن با مشکلات زیادی همراه بوده است . تا کنون صنایع زیادی این طرح را با استقبال پذیرفته اند و خود را برای اجرایی کردن آن آماده میکنند .

FAA در استفاده از فن آوریهای جدید همیشه محتاط بوده است. ولی برای رشد اقتصادی و افزایش ایمنی نباید از نوآوری چشم پوشی کرد .یکی از مهمترین دلایلی که استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین را لازم میکند ,سلامت جان انسانهاست .خطری که همیشه در هواپیماهای فعلی رخ میدهد مرگ انسانها به فجیع ترین شکل ممکن بود که با استفاده از این هواپیمای جدید این قبیل خطرات دیگر وجود نخواهند داشت .این پروژه فعلا برای مقاصد اقتصادی استفاد خواهد شد .

انجمن خودروهای بدون سرنشین امریکا با ایجاد پروژه های خود تا کنون برای 70000 نفر شغل ایجاد کرده است و رشدی بالغ بر 13 میلیار دلار داشته است . این جنبه ای دیگر از مزایای وسایل بدون سرنشین است .

پیش از این هواپیماهای بدون سرنشین با دوربین های خود فقط نقش یک تصویربردار را داشتند ولی اکنون با مجوز FAA آنها میتوانند تجارت را با هیجان تلفیق کنند! این تلفیق برای مردم هم جذاب خواهد بود .

 

در اینجا به چند قانون FAA برای پرواز هواپیما های بدون سرنشین تجاری میپردازیم:

وزن هواپیما نباید بیشتر از 25 کیلوگرم باشد

ارتفاع مجاز پرواز 150 متر باید باشد

حداکثر سرعت مجاز 160کیلومتر بر ساعت است

اپراتور هواپیما باید گواهینامه کنترل هواپیماهای کوچک داشته باشد

حداقل سن اپراتور هواپیما 17 سال است

پرواز فقط در ساعات روز امکان پذیر است

هواپیما باید فقط در لاین مخصوص خود حرکت کند

هواپیماهای بدون سرنسین کاربردهای دیگری هم میتوانند داشته باشند .مثل کمک به کشاورزان در امر سم پاشی یا نظارت بر زمین .FAA در آینده برای این امور هم قوانین جدیدی تصویب میکند .

آمازون بزرگترین شرکتی است که طرح هواپیماهای بدون سرنشین را مناسب کارش دانسته است .درحال حاضر شرکت آمازون خود را برای این پروژه آماده میکند تا ارسال محصولاتش را با کمک هواپیماهای کنترلی انجام دهد .

 

FAA برای بهبود طرح هواپیماهای بدون سرنشین ,به مدت 60 روز از مردم خواسته تا نظراتشان را در مورد طرح اعلام کنند .این نظرخواهی برای جذب ایده های جدید و رفع مشکلات احتمالی طرح خواهد بود .FAA همچنین قصد دارد تا با برگزاری جلساتی عمومی از نزدیک با مردم در مورد طرحهای فعلی و آینده مذاکره کند .

منبع

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...