رفتن به مطلب

آئودی آر۸ برقی هم رسید


ارسال های توصیه شده

کمپانی آئودی از نسخه جدید سوپر اسپرت برقی R۸ e-tron رونمایی کرده که با یک بار شارژ می تواند مسافتی در حدود ۴۵۰ کیلومتر را بپیماید.

 

ki5p3qtfox0q6oiysjs0.jpg

 

به گزار ش خبرگزاری مهر، نسخه جدید و آپدیت شده R۸ e-tron رونمایی شده تا نسل دوم محصول جدید آئودی تمام الکترونیکی عرضه شود و بتواند نگاه های مخاطبان بیشتری را به خود جلب کند. موتور عقب این مدل در حدود ۴۵۶ اسب بخار قدرت و ۹۲۰ نیوتن متر نیز گشتاور تولید می کند. این خودرو با شارژی کمتر از دو ساعت می تواند مسافتی در حدود ۴۵۰ کیلومتر را طی کند.

 

 

از دیگر قابلیت های این خودر می توان به افزودن یک جعبه دنده تک سرعته به موتورهای برقی را نام برد که نیرو را به چرخ های عقب خودرو منتقل می کند. پس با توجه به اطلاعات منتشر شده می توان گفت که این خودرو از ساختار چرخ های محرک عقب نیز بهره می برد. این خودروی برقی متمایز می تواند صفر تا صد کیلومتر را تنها در مدت ۳.۹ ثانیه طی کند.

 

 

4s5pxyzko5mra10qz14.jpg

 

این خودرو می تواند سرعتی بیش از ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت داشته باشد اما سرعت این خودرو بر ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت تنظیم شده است. باتری های جدیدی که در این خودرو به کار گرفته شده اند به R۸ e-tron اجازه می دهند تا با هر بار شارژ ۴۵۰ کیلومتر را بپیمایند که این مقدار نسبت به باتری های گذشته افزایش ظرفیت دو برابری را نشان می دهد.

 

0k8as2mrhghkq0z3bis.jpg

منبع: آفتاب نیوز

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...