رفتن به مطلب

تلفن هوشمند سونی اکسپریا c4 رسماً معرفی شد


ارسال های توصیه شده

گوشی میان رده برای دوستداران سلفی؛

[h=1]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

سونی نسل جدید تلفن‌های هوشمند میان رده خود را برای دوست داران سلفی رونمایی کرد، حالا سونی با رونمایی اکسپریا C4 در ادامه نسل بعدی این گوشی‌ها با امکاناتی بهتر و ایده‌آل دوباره زبان زد عام و خاص شد.

به گزارش

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
؛ شرکت سونی طی سال‌های گذشته نشان داد که علاقه زیادی به معرفی گوشی‌های میان رده برای دوست‌داران سلفی دارد که از اکسپریا C3 می‌توان در همین زمینه نام برد اما حالا سونی عزم خود را جزم کرده و گوشی با امکانات بیشتر و قدرتمندتری با نام اکسپریا C4 را رونمایی کرده است.

 

3160310_271.jpg

 

مشخصات فنی این گوشی‌هوشمند به این شرح است: صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن فول HD و تراکم 400 پیکسل در هر اینچ، تراشه چهار هسته‌ای MT6752 مدیاتک مبتنی بر هسته پردازشی Cortex-A53 و پردازنده‌ی گرافیکی Mali T760، دو گیگابایت حافظه‌ی رم و 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی به همراه پشتیبانی از میکرو SD تا 128 گیگابایت، دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با فلاش ال‌ای‌دی، بلوتوث نسخه‌ی 4.1، NFC و بی‌سیم، پشتیبانی از شبکه‌های LTE، باتری 2600 میلی آمپر ساعتی، اندروید 5 آبنبات چوبی، ابعاد 150.3 در 77.4 در 7.9 میلی‌متر و وزن 147 گرمی است.

 

3160311_861.jpg

 

اکسپریا C4 در مقایسه با نسل گذشته خود از سخت افزار و نرم افزار بهتری بهره برده است، اما هنوز مشخص نشده که سونی می‌خواهد با چه قیمتی این گوشی را روانه بازار کند، پس تا آن موقع باید منتظر ماند و دید.

 

انتهای پیام/

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...