رفتن به مطلب

جایزه ۱۵ هزار دلاری مایکروسافت برای پیدا کردن حفره امنیتی


saba mn

ارسال های توصیه شده

[h=1]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

مایکروسافت اعلام کرد به کاربران بالای 14 سال بر اساس کیفیت و پیچیدگی حفره امنیتی که شناسایی می‌کنند، از 500 تا 15 هزار دلار جایزه تعلق می‌‌گیرد.

3147232_603.jpgبه گزارش

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
این طرح بزرگ مایکروسافت تا تاریخ ۲۲ ژوئن ادامه می‌یابد و بر «مرورگرهای اینترنتی مبتنی بر برند مایکروسافت همراه با نسخه‌های آزمایشی ویندوز ۱۰» تاکید دارد.

 

 

شرکت مایکروسافت توضیح داد در این طرح کاربرانی که بالای ۱۴ سال دارند می‌توانند ثبت‌نام کنند و بر اساس کیفیت و پیچیدگی آسیب‌پذیری‌هایی که شناسایی می‌شود، از ۵۰۰ تا ۱۵ هزار دلار به آنها جایزه تعلق می‌‌گیرد.

 

 

شرکت مایکروسافت در بخش امنیتی سایت خود توضیح داد: «در طول این طرح افراد در سراسر جهان این فرصت را در اختیار دارند تا آسیب‌پذیری‌های موجود در مرورگرهای اینترنتی تحت برند مایکروسافت که همراه با آخرین نسخه از پلتفورم آزمایشی ویندوز جدید عرضه شده است را شناسایی کنند.»

 

 

 

 

این افراد باید برای ثبت‌نام در طرح مایکروسافت هویت اصلی خود را ارائه دهند و حفره‌های امنیتی شناسایی شده توسط آنها نباید از قبل توسط دیگر افراد گزارش شده باشد.

 

 

البته مایکروسافت توضیح داد ساکنان کشورها یا مناطقی تحت تحریم‌های مستقیم آمریکا قرار دارند نمی‌توانند در این طرح حضور یابند.

 

 

در بیانیه مایکروسافت به صورت صریح اعلام شد برای ساکنان ایران، کوبا، کره شمالی، سودان و سوریه امکان شرکت در این طرح وجود ندارد و البته کارمندان کنونی و مایکروسافت و شرکت‌های زیرمجموعه آن به همراه خانواده نزدیک آنها هم نمی‌توانند طرح مذکور را دنبال کنند.

 

 

انتهای پیام/

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...