رفتن به مطلب

عقابی که بلدرچین شد- از پیله تا پرواز


Lean

ارسال های توصیه شده

تخم عقابی در آشیانه بلدرچینی قرار گرفت جوجه عقاب از تخم بیرون آمد و فکر کرد که جوجه بلدرچین است ، جوجه عقاب همان کارهایی را میکرد که جوجه های بلدرچین انجام میدادند و در صحرا دانه می خورد ، هرگز بیش از چند متر اوج نگرفت زیرا سایر جوجه بلدرچین ها هم همینگونه بودند. روزی عقابی را دید که با شکوه هرچه تمام تر در اسمان پرواز می کرد از مادر بلدرچینش پرسید نام این پرنده زیبا چیست؟ بلدرچین جواب داد این پرنده عقاب است او پادشاه پرندگان است تو نمیتوانی مانند او باشی تو فقط یک جوجه بلدرچینی ، جوجه عقاب هیچوقت متوجه نشد که او یک عقاب است مانند یک بلدرچین زندگی کرد و مثل یک بلدرچین مرد.

 

ادامه دارد...

kb0lomrerm0h008guhcg.jpg

 

لینک به دیدگاه

بشکل داستانی که بشه ازش پند گرفت , میشه به قضیه نگاه کرد ولی قطعی نیست. بچه عقاب بخواد نخواد ناخودآگاه از استعداد های ذاتی ش استفاده میکنه و کم کم میفهمه کیه.

لینک به دیدگاه

مطلب جالبی بود .البته قبلا هم خونده بودم این مطلب رو .ولی خب خیلی چیزها تو گذر زمان فراموش میشن . اینبار خیلی خوبه که بتونیم با هم نگاهی عمیق تر به این موضوع داشته باشیم .شاید بتونه به خیلی از ماها هم کمک کنه تا عقاب درونمون رو زودتر بشناسیم و به سان یک بلدرچین عمر نگذرونیم...

منتظر ادامه بحث هستیم ...:a030:

لینک به دیدگاه

این موضوع در مورد اکثر انسان ها صادق است . اگر بینش کافی نداشته باشیم نمی توانیم موفق شویم . اگر میخواهیم مانند عقاب اوج بگیریم باید روش های عقاب را بیاموزیم . اگر با افراد موفق معاشرت کنیم موفق خواهیم بود اگر با اندیشمندان معاشرت کنیم اندیشمند خواهیم شد ، اگر با افراد بخشنده معاشرت کنیم بخشنده خواهیم شد و اگر با افراد منفی معاشرت کنیم منفی خواهیم شد.

در مسیر موفقیت باید از هم اکنون شروع کنیم، روش ها موفقیت را بیاموزیم ، انسان های موفق تصادفا به موفقیت نرسیده اند بلکه خواسته اند و در مسیر خواسته های خود گام برداشته اند، در این مسیر نکات مشترکی وجود دارد که همه افراد می توانند با بهره گیری از آنها شیوه زندگی و نگرش خود به محیط را تغییر داده در مسیری گام بردارند که نتیجه آن شکست نخواهد بود.

 

ادامه دارد

لینک به دیدگاه

شما باید کارتان را به بهترین نحو پیش ببرید ، همواره حواستان به قدم بعدی باشد ، با نادیده گرفتن هر فعالیتی ممکن است سد کوچکی در برابر حرکتتان به وجود آید ، زمانیکه دیگران به استراحت بعدیشان می اندیشند شما در حال برنامه ریزی و انجام اقدام بعدیتان باشید.

3s4ztrpy8141gkdu0rht.jpg

لینک به دیدگاه

بهترین راه متمایز بودن این است که در کارتان بهترین باشید و بهترین روش این است که زمان خودتان را فقط برای کارکردن صرف کنید و از کنار حواشی بگذرید، خیلی چیزها مثل سیاست بازی، شایعه ها و گپ و گفتگوهای جمعی هم کار محسوب می شوند اما در واقع کار نیستند. بازیکنان متعهد فقط بر روی بازی تمرکز می کنند، حواستان را تنها بر روی کاری که دارید متمرکز کنید و در ان بسیار خوب بدرخشید و نگذارید چیزی یا کسی شما را منحرف کند.

 

پ ن:یکی از نقاط ضعف خودم:hanghead:

لینک به دیدگاه

اگر از کاری که میکنید لذت نمی برید بهتر است آنرا رها کنید، تعدا زیادی از مردم وجود دارند که از کارشان لذت می برند اما از بیان ان واهمه دارند چرا که فکر میکنند به آنان برچسب معتاد به کار زده می شود. هیچ ایرادی ندارد که بگویید از کارتان لذت می برید. به نظر می رسد که نالیدن از کار و موقعیت شغلی تبدیل به عادت شده است حتی در مواردی کارمندان در نالیدن و شکایت کردن با هم مسابقه می گذارند، شما اینگونه نباشید کسانیکه بر اساس قوانین بازی می کنند نه تنها از کارشان لذت می برند بلکه آنرا به دیگران نیز می گویند.

1dj9r8qs2bh9mb1jl7oj.jpg

لینک به دیدگاه

خوب لباس بپوشید، صراحتا باید گفت در بد لباس پوشیدن ، غیررسمی، نامتناسب و با بی توجهی لباس پوشیدن هیچ عذری پذیرفته نیست،متأسفانه اولین تأثیر در ذهن طرف مقابل شما ناشی از ظاهر شماست،کفش کتانی،شلوار جین آبی ، پیراهن های شلوغ ، لباس هایی با پارچه های نایلونی و براق فهرستی است از نباید هایی که باید در لباس پوشیدن رعایت کنید.

لینک به دیدگاه

خیلی راحت لبخند بزنید. به هنگام صبح که همکارانتان را می بیند ، وقتی دست می دهید در دشواری ها نیز لبخند بزنید . در جهنم هم لبخند بزنید فقط لبخند ، چه نوع لبخندی؟ دوستانه و مهربان ، مطمئن شوید که چشمانتان صمیمیت، صراحت ، صداقت و خوشحالی را نشان می دهد و راحت ترین شیوه برای داشتن چنین لبخندی این است که به آن اعتقاد داشته باشی. اگر نمایشی باشد فورا لو می رود . باید مهربان بود تا مهربانی را نشان داد باید خوشحالی را احساس کنید و از آن لذت ببرید در غیر این صورت لبخندتان مصنوعی می نماید اگر خوشحال نیستید از لبخند های جعلی بپرهیزید.

n2uwrxxmk1gmquf4jclr.jpg

 

پ ن: مافوق ما در اداره ی که کار میکنم مصداق بارز این جملاته ، ایشون با اینکه مسئولیت بسیار زیادی داره و از مدیران سطح ملی محسوب میشه و اگر اسم ببرم ممکنه خیلی ها بشناسنش اما به وضوح اون حس صمیمیت و مهربانی رو منتقل میکنه و چهره ای همیشه خندان داره به همین دلیل از محبوبیت بالایی برخورداره به نوعی که پس از انتصابش مردم شهر برای استقبالش تا مسافت زیادی از شهر هم خارج شده بودند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...