رفتن به مطلب

یک تازه وارد بازار فناوری/ با \"تنا\" همیشه اینترنت دارید


ارسال های توصیه شده

در برخی مناطق مودم های اینترنتی یا شبکه های وای.فای پاسخگوی نیاز کاربران نیستند اما با دستگاه جدیدی که اخیرا وارد بازار فناوری شده، در هر نقطه از کره زمین که باشید، اینترنت خواهید داشت.

 

 

 

زمانی که تلفن همراه قادر به یافتن و شناسایی شبکه وای.فای یا اینترنت نیست، چه راهکاری وجود دارد؟ گاهی اوقات شرایطی پیش می آید که مخاطبان نیاز مبرم به چک کردن ای- میل، برقراری ارتباط ماهواره ای، ارسال پیامک یا حتی اطلاع از آب و هوا و وضعیت جوی را دارند اما به دلیل نبود اینترنت هر گونه اقدامی به بن بست می خورد.

در حال حاضر و با ورود نسل سوم یا حتی نسل چهام باز هم این مشکل در برخی از مناطق دیده می شود اما گروهی از محققان امریکایی دستگاهی با نامTenna را برای پاسخگویی به تمام نیازها حتی زمانی که اینترنت وصل نیست، وای فای پاسخگو نیست، ساخته اند که می تواند پاسخگوی تمام نیازهای مخاطبان باشد.

 

IMG19400857.jpg

دانیل و جورج پردومو، مخترعان این دستگاه می گویند:"این دستگاه به دو دلیل ساخته شده تا به کاربران خود اجازه دهد در هر زمان و مکان به اینترنت دسترسی داشته و علاوه بر آن، در مواقع اضطراری و زمانی که حتی تلفن همراهشان آنتن ندارد بتوانند از طریق ارسال پیامک یا حتی ای.میل درخواست کمک کنند."

 

IMG19401945.jpg

باتری دستگاه قابلیت ذخیره شارژ بیش از 72 ساعت را در خود دارد. توزیع و پخش این دستگاه در شهرهایی مانند بروکلین واقع در نیویورک آغاز شده است. Tennaاز طریق بلوتوث با گوشی های تلفن همراه که مجهز به برنامه IOS یا اندروید باشند، ارتباط برقرار کرده اما شارژ بسیار ناچیزی از تلفن همراه کم می کند و در تمام شرایط آب و هوایی و بروز بلایایی طبیعی می توان اینترنت داشت. این دستگاه با قیمت 299 دلار به فروش می رسد.

 

 

منبع: خبرگزاري مهر

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...