رفتن به مطلب

سایت‌های خود را با خط فرمان cmd باز کنید


saba mn

ارسال های توصیه شده

ترفندستان دریچه؛

[h=1]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

با یک ترفند ساده سایت های مورد علاقه خود را با command prompt باز کنید حتما می پرسید چگونه می توان از طریق cmd سایت ها را باز کرد. این روش برای کاربرانی که مرورگر آنها اجرا نمی شود یا از مرورگری استفاده نمی کنند می تواند جایگزین مناسبی باشد.

به گزارش

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
؛ حتما برای باز کردن سایت مورد نظر خود از مرورگرها استفاده می کنید. شاید در برخی مواقع برای کاربران پیش آمده باشد که به دلیل ویروسی شدن سیستم یا پاک شدن مرورگر، کمی سردرگم شوید. در چنین مواقعی تنها فکری که به ذهن شما می رسد این است که مرورگر جدیدی بر روی سیستم خود نصب کنید. ترفندستان دریچه فناوری اطلاعات آموزشی آماده کرده است که از طریق cmd می توانید سایت مورد نظر خود را باز کنید. حتما از خود می پرسید که چگونه می توان از طریق command prompt یک سایت را در ویندوز اجرا کرد. خب بهتر است وقت را از دست ندهیم و آموزش را شروع کنیم و سایت های خود را با command prompt باز کنید و وب گردی کنید. لازم به ذکر است که اجرا شدن وب سایت ها از طریق command prompt از مرورگر پیش فرض استفاده می شود.

 

3122588_868.jpg

 

مرحله 1: ابتدا دو کلید WIN+R را برای اجرا شدن RUN فشار دهید و بعد در کادر RUN عبارت regedit را تایپ کنید و Enter را بزنید.

مرحله 2: پس از اجرای command prompt عبارت start نوشته و یک فاصله بگذارید سپس آدرس سایت مورد نظر خود را بنویسید به تصویر زیر توجه کنید.

 

3122659_362.png

 

مرحله 3: پس از نوشتن دستور مورد نظر و زدن کلید Enter پس از چند ثانیه بصورت خودکار سایت مورد نظر شما باز شده و می توانید از مطالب آن استفاده کنید. از این طریق سایت مورد نظر شما توسط مرورگر پیش فرض شما باز می شود.

 

در صورتی که شما مرورگری برروی سیستم خود نداشته باشید سایت شما توسط ویندوز اجرا می شود.

 

• نظر شما

نظر شما در خصوص این ترفند چیست؟! اگر شما هم ترفندی در ذهن دارید آن را در بخش نظرات با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...