رفتن به مطلب

برند لوکس سواروفسکی


Astraea

ارسال های توصیه شده

سواروفسکی (به انگلیسی: Swarovski) یک شرکت اتریشی سازنده شیشه-کریستال‌های تزئینی، جواهرات و لوازم جانبی لوکس است که در سال ۱۸۹۵توسط دانیل سواروفسکی تاسیس شده است.

سواروفسکی علاوه بر تولید کریستال و لوازم تزئینی، به تولیدات متفاوت دیگری همچون سازه‌های مرتبط با چشم پزشکی مانندعدسی و شیشه‌های عینک، شیشه تلسکوپ‌های پیشرفته، دوربین اسلحه‌های شکاری و دوربین‌هایشکاری نیز مشغول می‌باشد.

220px-Daniel_Swarovski.jpg

مجسمه یادبود دانیل سواروفسکی بنیانگذار سوراوفسکی

 

 

[TABLE=class: infobox vcard, width: 22]

[TR]

[TH=align: left][/TH]

[TD]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

logo_swarovski.jpg

 

کمپانی سواروفسکی (Swarovski) یک شرکت تولید جواهرات برش خورده خاص و لنزهای قوی و یکی از بزرگ‌ترین و بهترین شرکت‌های تولیدات صنایع اپتیک در جهان است که طی بیش از یک قرن سابقه‌ای درخشان در تولیدات اپتیکی، جواهرات و کریستال دارد.

 

به جرئت می‌توان گفت که هیچ دوستدار جواهراتی وجود ندارد که نام سواروفسکی را نشنیده باشد و حتی می‌توان به جواهرسازانی اشاره کردکه به دنبال تراش‌های خاص و منحصر به فرد برای جواهرات گران قیمت خود هستند.

 

دانیل سواروفسکی، در ۲۴اکتبر سال ۱۸۶۲در جمهوری چک به دنیا آمد و در ابتدای کار در کارگاه برش شیشه و کریستال در حکومت سلطنتی اتریش کارمی‌کرد.

 

کریستال‌های سواروفسکی با افزایش شکست نور درساخت جواهرات، مجسمه، طراحی لباس و نورپردازی خانه‌ها و چراغ‌ها استفاده می‌شدند که تمام مجسمه‌های تولیدی با آرم یک گل تولید می‌شدند. البته در سال ۱۹۸۸این گل تبدیل بهیک قو شده و نشان آن تغییر کرد.

 

او در سال ۱۸۹۲با بهره‌گیری ازدستگاه‌های برش الکتریکی به تولید جواهرات خاص پرداخت. او در زمان خود برای تولید برقکارخانه خود از برق آبی بهره گرفت که این نیز از ابتکارات و اختراعات خودش بود. سرانجام در سال ۱۸۹۵با سرمایه‌گذاری«آرماند کاسمن» و «فرانس وایز» شرکت سواروفسکی گسترش پیدا کرد و این کارخانه در تیرول اتریش بنا شد.

 

دانیل در ابتدا اسم کمپانی خود را «کمپانی کاسمن سواروفسکی» گذاشت و پس از مدتی اسم آن را کوتاه‌تر کرده و به K.S Company تبدیل نمود.

 

کریستال‌های تولیدی سواروفسکی این قابلیت راداشتند که با شکست نور، رنگین کمان زیبایی را درست کنند. شرکت از این کریستال‌ها درتولید کت که با نوع خاصی از فلز تلفیق شده بود، استفاده کرده و کت‌های زیبایی تولیدکرد.

یکی از پارچه‌های پالتویی این کمپانی که در آناز کریستال و نوعی روغن استفاده می‌شد، لباس‌ها را مانند یک رنگین کمان زیبا می‌نمود.

انسان‌ها از همان ابتدا سعی داشتند تا آن سوی حد دید چشم خود را نیز بتوانند آشکارا ببینند و این جذابیت بیشتر برای ستاره شناسان و ریاضیدانان وجود داشت تا با این روش به گسترش علم بپردازند.

 

اصول اولیه به کار بردن لنز از همان ابتدا درتلسکوپ‌ها بود که اولین لنز ساده را «گالیله» ستاره‌شناس ایتالیایی اختراع کرد.

دانیل سواروفسکی نیز که در سال ۱۸۹۵با استفاده ازبرش الکتریکی دست به تولید جواهرات زده بود و با خانواده‌اش کمپانی خود را اداره می‌کرد،دست به گسترش کمپانی خود زده و خطوط تولید جدیدی تاسیس کرد که شامل تولیدات اپتیکیبود.

او در سال ۱۹۳۵با کمک پسرش «ویلهلم»که در آن زمان ۱۷ساله بود و اززمان کودکی علاقه زیادی به ستاره‌شناسی و نجوم داشت، دست به تولیدات اپتیکی زدند.

به گفته دانیل، «این جاه طلبی باعث پیشرفت کارخانهشد». ویلهلم در ابتدا ساخت دوربین دوچشمی‌ را شروع کرد. این لنز که منشور آن در کارخانه جواهرسازی پدرش تولید شده بود، در اولین دوربین دو چشمی‌او که توسط خودش ساخته شدهبود، مورد استفاده قرار گرفت.

 

ویلهلم سواروفسکی، پایه‌گذار تجهیزات اپتیکیشرکت پدرش بود و در سال ۱۹۴۹دپارتمان نورشناسی و صنایع اپتیک ورزشی را در این کمپانی تاسیس کردکه این کار او با استقبال عمومی‌روبه‌رو شد.

این بخش از کمپانی، اولین محصول خود را که یکدوربین دو چشمی‌سری Habicht بود ساخت. این دوربین پایه و اساس یک استاندارد برای دوربین‌های شکاریشد که هنوز هم از این استاندارد در صنعت اپتیکی استفاده می‌شود. پس از آن، کمپانی سواروفسکی اپتیک جزو بهترین‌های صنایع اپتیکی در جهان گردید.

 

سواروفسکی اولین دوربین تفنگ را هم در سال ۱۹۵۹و اولین تلسکوپ متغیر خود را در سال ۱۹۶۷تولید کرد. این شرکت در سال ۱۹۷۱اولین دوربین دوچشمی‌بازره لاستیکی و در سال ۱۹۷۶اولین دوربین تفنگ خود را که دارای خاصیتی ضدشوک بود و از صدمه زدنبه چشم تیرانداز جلوگیری می‌کرد تولید نمود.

 

در سال ۱۹۹۴نیز موفق شد اولینتلسکوپ معروف خود را تولید کند و پنج سال بعد اولین دوربین دو چشمی‌مدل EL خود را تولید کرده و روانه بازار کرد. این مدل دوربین در بین تمامینشریات تخصصی بالاترین امتیاز را گرفته و بهترین دوربین دو چشمی‌در جهان گردید.

محصولات سواروفسکی جوایز زیادی را در کشورهای مختلف نصیب خود کرد که نشان دهنده استقبال جهانی و محبوبیت سواروفسکی در بین مشتریانبود.

 

کمپانی سواروفسکی با تبحر خاصی که در تولید کریستال و تراش جواهرات پیدا کرده بود با ۳شرکت تیرولیت، سیگنیتی و Swareflex در هم ادغام شده و به تولید تجهیزات اپتیکی پرداختند.

 

تجربه‌ای که کمپانی سواروفسکی در تراش کریستال داشت، باعث تولیدات اپتیکی بسیار خوبی شد که شهرت جهانی پیدا کرد. کمپانی سواروفسکی در سال ۲۰۰۷با شرکت فیلیپس قراردادی منعقد کرد که برای این شرکت لوازم الکتریکی با تزئینات کریستال تولید کندکه از آن جمله می‌توان به چندین مدل حافظه جانبی و هدفون اشاره کرد. در سال ۲۰۰۸نیز به تولید بلوتوثبی‌سیم رسید و کریستال‌های خود را در زیباسازی وسایل مختلف از جمله یک خودرو بنز به کار برد.

 

در حال حاضر، این شرکت با داشتن بیش از ۲۵هزار کارمند، سفارشات بزرگی از هنرمندان برای برش الماس می‌گیرد و سالانه درآمدی بالغ بر ۲میلیارد دلار دارد.

لینک به دیدگاه

«مردم دوست دارند الماس داشته باشند، اما الماس چنان گران است که ممکناست بسیاری از مردم در تمام زندگی خود، فرصت داشتن الماس واقعی را به دست نیاورند».این جمله‌ای است که بیش از صد سال قبل دنیل سوارفسکی به فرزندان خود می‌گفت (سواروفسکیرا در زبان فارسی گاهی به اشتباه سواروسکی هم تلفظ می‌کنند).

 

شرکت حدود ۲۵۰۰۰نفر کارمند دارد.زیرمجموعه‌های زیادی پیدا کرده و یک کسب و کار چهارمیلیارد دلاری است. همچنان خصوصی است و تمایلی به عرضه‌ی سهام و عمومی شدن ندارد.

سواروفسکی عملاً با وجودی که ظاهراً در مسیری یکنواخت حرکت کرده و توسعه یافته است، به تدریج صنعت خود را سه بار تغییر داده است.در ابتدا صنعتی، فرایند محور بوده که ویژگی خاص آن، استفاده از ابزارهای خاص در برش کریستال بوده است. این صنعت با این نوع فرایند در آن زمان فقط «یک شرکت فعال!» داشته است و چنین بود که بسیار سریع توانست رشد کند.

در سالهای بعد، سواروفسکی به شرکتی محصول محورتبدیل می‌شود و محصولات کریستالی آن،‌ به عنوان بدلیجات زیبا، در کنار سایر محصولات بدلی، عرضه می‌شوند و فروخته می‌شوند.طی سالهای اخیر، زمانی که تکنولوژی توسعه می‌یابدو چین و سایر کشورها،‌ می‌توانند محصولاتی مشابه – اما با کیفیتی پایین‌تر – تولیدکنند، سواروفکسی به سمت برندسازی بسیار جدی می‌رود و نوع محصولات، کیفیت آنها، همکاری با برندهای بزرگ، استفاده از طراحان گرانقیمت، سواروفسکی را به نوعی از جواهر تبدیل می‌کند نه یک جواهر بدلی. امروز، سواروفسکی صنعت خود را بر اساس «ارضاء نیاز مشتری»تعریف می‌کند.

کسی که سواروفسکی می‌خرد، به دنبال محصول لوکس است. او در بین انواع جواهرات، سواروفسکی را هم بررسی می‌کند. سواروفسکی امروز حتی با فروشندگان محصولات طلا و جواهر، در یک سگمنت صنعت، طبقه‌بندی و تحلیل می‌شود.

لینک به دیدگاه
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

5114005W180.jpg5113997W180.jpg5114000W180.jpg5114007W180.jpg5113995W180.jpg5113999W180.jpg5114001W180.jpg5113899W180.jpg5113904W180.jpg5099109W180.jpg

واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی :hapydancsmil:کاش منم دخمل بودم:ws28:

لینک به دیدگاه
خوشگلند ولی حیف نیست چشای خوشگلو زیر اینا پنهون کرد؟؟؟؟:w02:

 

برای محافظت از چشم و جلوگیری از چین و چروک پای چشم بخاطر آفتاب و اخم بین دوتا ابرو و البته خوش تیپی خوبه!!!xbex7jmjnhtbacgrr3xn.gif

 

واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی :hapydancsmil:کاش منم دخمل بودم:ws28:

 

ببین از زیبایی های دنیا محروم شدیsigh.gif(87).gif

لینک به دیدگاه
برای محافظت از چشم و جلوگیری از چین و چروک پای چشم بخاطر آفتاب و اخم بین دوتا ابرو و البته خوش تیپی خوبه!!!xbex7jmjnhtbacgrr3xn.gif

 

 

 

ببین از زیبایی های دنیا محروم شدیsigh.gif(87).gif

:sad0::4564:

لینک به دیدگاه

الماس واقعی وقتی دردست میگیری,ب معنی واقعی نیروی ماورای تصور القاء میکنه!!ی حس انرژی بیشتراز آلفا ویوو.جواهرات عتیقه که گاهی اگر یهوو مال خودت بشه(زیرخاکی بگفته ی برخی دوستان هم گروهی ) دچار جنون و حالت overall clock

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...