رفتن به مطلب

هفتمین دوره مسابقات کشوری سازه های ماکارونی در زنجان آغاز شد


saba mn

ارسال های توصیه شده

[h=1]هفتمین دوره مسابقات کشوری سازه های ماکارونی در زنجان آغاز شد[/h] [h=3]زنجان - ایرنا - هفتمین دوره مسابقات کشوری سازه های ماکارونی با حضور 58 تیم از دانشگاه های سراسر کشور در دانشگاه زنجان آغاز شد.[/h]

81577094-6398003.jpg دبیر هفتمین دوره مسابقات کشوری سازه های ماکارونی روز یکشنبه در مراسم افتتاحیه این مسابقات گفت: این رقابت ها به همت انجمن علمی مهندسی عمران دانشگاه زنجان برگزار می شود.

 

محسن غلامی افزود: در هفتمین دوره این رقابت ها 58 تیم با 157 سازه از دانشگاه های سراسر کشور حضور دارند.

 

وی یادآورشد: سازه های حاضر در این مسابقات در سه بخش سنگین، هدفمند و راندمانی به رقابت می پردازند و برگزیدگان هر بخش به صورت جداگانه معرفی خواهند شد.

 

رییس دانشکده مهندسی دانشگاه زنجان در این مراسم گفت: این سازه ها منحصر به ساخت پل ها نیست و طراحی سازه مناسب و مقاوم در تمام رشته های مهندسی وجود دارد.

 

حبیب الله زلفخانی اظهار کرد: در این رقابت ها دانشجویان آموخته های تئوری خود را به صورت عملی و در قالب سازه های ماکارونی به نمایش می گذارند.

 

وی این مسابقات را بخشی از آموزش های دانشجویان عنوان کرد و ادامه داد: دانشجویان حاضر در این مسابقات پس از اتمام آن، با توجه به تجاربی که کسب کرده اند، نگرشی متفاوت از گذشته خواهند داشت.

 

هفتمین دوره مسابقات کشوری سازه های ماکارونی دانشگاه زنجان به مدت دو روز در 30 و 31 فروردین برگزار می شود و سازه ای که توانست متناسب با بخشی که در آن شرکت کرده است، وزن بیشتری را تحمل کند، برنده این رقابت ها خواهد بود.

 

سازه ماکارونی سال گذشته در دانشگاه زنجان رکورد 574 کیلوگرم را به ثبت رسانده بود.

 

3001/6085/1772

 

 

 

انتهای پیام /*

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...