رفتن به مطلب

آمریکایی‌ها به خودروسازان ایرانی پیام دادند


saba mn

ارسال های توصیه شده

[h=1] آمریکایی‌ها به خودروسازان ایرانی پیام دادند

 

[/h]

» سرویس: اقتصادي - خودرو

کد خبر: 94013011878

یکشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

عضو هیات مدیره انجمن قطعه‌سازان ایران از ارسال پیام خودروسازان آمریکایی به خودروسازان ایرانی و ابراز تمایل آنها برای حضور در ایران خبر داد.

 

ساسان قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: بازار خودروی ایران بازاری بزرگ و بسیار جذاب برای خودروسازان خارجی است.

 

وی با بیان اینکه جذابیت این بازار خودروسازان آمریکایی را نیز مشتاق به حضور در ایران کرده است، خاطرنشان کرد: در این زمینه آمریکایی‌ها تمایل خود را برای حضور در صنعت خودروی ایران ابراز کرده‌اند.

 

عضو هیات مدیره انجمن قطعه‌سازان ایران ادامه داد:‌ خودروسازان آمریکایی‌ از طریق برخی واسطه‌ها به خودروسازان ایرانی پیام داده‌ و خواستار سرمایه‌گذاری در صنعت خودروی ایران شده‌اند.

 

وی افزود: در این زمینه شنیده می‌شود که آمریکایی‌ها مطالعات بازارسنجی برای حضور در ایران را نیز آغاز کرده‌اند و آماده‌اند با رفع تحریم‌ها فعالیت خود را در ایران آغاز کنند.

 

قربانی با بیان اینکه بعد از لغو رسمی تحریم‌ها شاهد حضور خودروسازان آمریکایی و اروپایی در ایران خواهیم بود، تصریح کرد: در این شرایط خودروسازان اروپایی اگر خواهان رسیدن به جایگاه مناسبی در صنعت خودروی ایران هستند باید به سرعت عمل کنند.

 

انتهای پیام

 

ایسنا

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...