رفتن به مطلب

8 مکمل غذایی مورد نیاز بدن مردان


ارسال های توصیه شده

[h=1]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

بسیاری از مردان مقدار کافی میوه و سبزیجات برای تامین مواد مغذی روزانه را مصرف نمی کنند.مکمل های غذایی اگرچه سالم تر از منابع غذایی طبیعی نیستند اما می توانند نقش مهمی در سلامت مردان داشته باشند.

3107637_767.jpgبه گزارش

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برخی از مکمل های غذایی که می تواند به سلامت مردان کمک کند. از جمله می توان به Acetyl L-Carnitine اشاره کرد.آمینواسید Acetyl L-Carnitine یک مکمل غذایی مناسب برای مغز در مردان است.این آمینواسید توانایی تبدیل چربی به انرژی را دارد و می تواند فعالیت های آنتی اکسیدان ها را افزایش دهد. هم چنین پژوهشگران معتقدند Acetyl L-Carnitine از سلول های خاکستری مغز در شرایط استرسی مانند افزایش سن محافظت می کند.

 

از دیگر مکمل ها می توان ویتامین D را نام برد. این ویتامین به حفظ مناسب کلسیم و فسفر در مغز کمک می کند.مردان در طول روز به 600 الی 700 IU ، ویتامین D نیاز دارند.

 

Boron مکمل غذایی دیگری است که می تواند تا 65 درصد خطر سرطان پروستات را کاهش دهد. هم چنین محققان در مقاله ای بیان کردند این ماده می تواند در بهبود وضعیت حافظه و تمرکز نقش داشته باشد.مردان روزانه به 3 میلی گرم از این ماده نیاز دارند.

 

مورد دیگر روغن ماهی است. این ماده به دلیل داشتن اسیدهای چرب امگا 3 توصیه می شود.

مکمل های probiotics نیز در حفظ میکروبیوم بدن سالم با افزودن باکتری های مفید کمک می کنند و همینطوراز سیستم ایمنی بدن و کاهش وزن پشتیبانی می کند.

 

از دیگر انواع مکمل های غذاییکروم را می توان نام برد که به حفظ سطح انسولین خون کمک می کند. برای مردانی که دارای سابقه بیماری دیابت یا اضافه وزن هستند ، توصیه می شود هر روز 35 میلی گرم کروم مصرف کنند.

 

کوآنزیم Q10 نیز از جمله مکمل هایی است که میزان تولید آن با افزایش سن کاهش می یابد بنابراین مصرف مکمل ها نیاز است.این ماده در جلوگیری از بیماری هانتینگتون و پارکسینسون نیز موثر است. توصیه می شود مردان روزانه 100 میلی گرم از آن را مصرف کنند.

 

کراتین هم از جمله مکمل های غذایی به شمار می رود که انرژی زیادی در طول روز به افراد می دهدو همینطور به بهبود حافظه و هوش کمک می کند. مصرف 5 گرم از این ماده روزانه توصیه می شود.

 

در پایان می توان از فولیک اسید به عنوان یکی از مکمل های غذایی نام برد که نقش مهمی در کاهش سطح هموسیستئین و سایر پروتئین های مرتبط با لخته شدن خون در مغز دارد.استفاده 5 گرم فولیک اسید در روز تا 18 درصد سطح هموسیستئن خون را کاهش می دهد.

 

انتهای پیام/

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...