رفتن به مطلب

اصول لباس پوشیدن برای مردان درشت هیکل


Astraea

ارسال های توصیه شده

مردان درشت هيكل بايد دقت کنند که هرگز يك كت و شلوار گشاد و جادار نپوشند. اين مدل كت و شلوار باعث نمي‌شود كه شما لاغرتر به نظر برسيد؛ بلكه شما را نامرتب و شلخته نشان مي‌دهد

 

shabnamnews14263477940.jpg

 

هوراشيو سانز بازيگر معروف مي گويد:« يكي از مشكلات من در انتخاب پيراهن، هماهنگ كردن اندازه گردنم با اندازه بدنم است، گاهي اوقات يقه لباس بسيار بلند است و من احساس خفگي مي كنم. در مورد شلوار، من شلواري كه كمي بلند باشد مي پوشم و گاهي اوقات اگر به اندازه كافي بلند نباشد، احساس مي كنم كه دارد مي افتد. اساسا من سعي مي كنم كه از پوشيدن كت و شلوارهاي به شكل معمولي و استاندارد خودداري كنم. آخرين كت و شلواري كه من از فروشگاه خريداري كردم، مربوط به دوران فارغ التحصيلي من مي شود.»

 

 

مردان درشت هيكل هرگز اين گونه لباس نپوشيد:

هرگز يك كت و شلوار گشاد و جادار نپوشيد. اين مدل كت و شلوار باعث نمي شود كه شما لاغرتر به نظر برسيد؛ بلكه شما را نامرتب و شلخته نشان مي دهد.

shabnamnews14263477941.jpg

 

5 نكته كه هر مرد درشت هيكلي بايد بداند:

1 - از دستمال جيبي استفاده كنيد. اين كار باعث مي شود كه توجه به سمت سينه شما جلب شود، نه شكم شما.

2- هميشه دگمه هاي كت خود را ببنديد، مگر اينكه در حالت نشسته باشيد.

3- يك پيراهن ظريف و ساده بپوشيد. از پوشيدن پيراهن هاي چهارخانه و شطرنجي خودداري كنيد.

4- شما مي توانيد شلوارهاي جلو صاف و يكدست بپوشيد. آنها طوري طراحي شده اند تا حتي بدون داشتن ساسون، راحت باشند

5- از پوشيدن كراوات هاي بسيار باريك خودداري كنيد. تناسب با بالاتنه شما نكته اصلي است.

shabnamnews14263477992.jpg

 

 

وزن خود را معلق و شناور كنيد:

از بستن شلوار به سمت بالا يا زير شكم خود دست برداريد. از بند شلوار استفاده كنيد و كمرتان را شناور بگذاريد.

 

 

انتخاب کفش مناسب

كفشي انتخاب كنيد كه پنجه محكم و قابل توجهي دارد. شما به كفش محكم و سفتي احتياج داريد كه وزن شما را تحمل كند و خوب به نظر برسد

لینک به دیدگاه

در دنیای مد لباس، اغلب آدم‌های درشت هیکل و سایز بزرگ نادیده گرفته می‌شوند. انگار این افراد محكوم شده‌اندكه همیشه لباس مشكی بپوشند تا برای مخاطبان بصری خود خطای چشم ایجاد كرده و از نظرجسم ابعاد كوچك‌تری ارائه دهند.

 

البته این اصل درست است و رنگ‌های تیره سایز كوچكتری از فرد را به نمایش می‌گذارند چون مرز بین رنگ‌های تیره و محیط اطراف به دلیل غلظت رنگ كاملا واضح است، اما آنچه درباره تاثیر رنگ تیره گفته شد، دلیل خوبی برای سیاه‌پوشی افراد درشت هیکل نیست. كارشناسان ست، راه‌حل‌هایی دارندتا این گروه هم بتوانند از دنیای رنگارنگ لباس‌ها بهره‌مند شوند.

 

 

پیشنهادی پرکاربرد

 

shabnamnews14281381860.jpg

در تصویر مقابل از رنگ یشمی- كه درواقع سبزی است كه تیرگی به آن افزده شده- در كنار رنگ طوسی استفاده شده و تركیبی به‌درد بخور فراهم كرده است. این تركیب به دلیل تیرگی نیاز ما را در قسمت بالاتنه تامین کرده است. استفاده از رنگ سورمه‌ای هم در قسمت پایین‌تنه به كامل كردن ست كمك كرده است. رنگ سبز كفش اثبات می‌كند مبنای كلی ست ما براساس این رنگ است. اگربخواهیم از رنگ‌های شارپ در یك ست سایز بزرگ استفاده كنیم، كفش بهترین فرصت را به مامی‌دهد و هوشمندانه‌ترین انتخاب است.

 

 

 

این آقای با وقار

 

shabnamnews14281381901.jpg

در تصویر (ست كت و شلوارمشكی با پیراهن صورتی) با ستی رسمی مواجه‌ایم. بدون شك رسمی‌ترین حالت ممكن برای كت و شلوار استفاده از پیراهن سفید و كت و شلوار مشكی است اما در این ست به دلیل سایزبزرگ صاحب ست بهتر است رنگ دیگری را جایگزین سفید كنیم. شاید این تصور برای‌تان پیش بیاید كه رنگ صورتی هم رنگی روشن است و استفاده آن در سایز بزرگ طبق گفته‌های قبلی نادرست است اما وجود كت و شلوار مشكی این معادله را برهم می‌زند.

مشكی یعنی تیره‌ترین حالت ممكن و این حالت به ما اجازه می‌دهد كه از رنگ‌هایی به‌نسبت روشن‌تر هم استفاده كنیم.درواقع می‌توان گفت مبحث تضاد رنگی كمك شایان توجهی در این بخش به ما می‌كند. هنگامی كه از كت و شلوار و پیراهن استفاده می‌كنیم بخش بیشتری از آناتومی (بدن) ما را كت وشلوار پوشش می‌دهد اما اگر پیراهنی پوشیده باشید كه علاقه ویژه‌ای به آن دارید، می‌توانیدبا استفاده از یك پوشش كه دقیقا هم‌رنگ پیراهن‌تان است توجه سایرین را به سوی پیراهن خود جلب كنید و كت و شلوار را از سادگی و یكنواختی درآورید.

 

 

اسپرت و راحت

shabnamnews14281381942.jpg

در این تصویر رنگ قالب ست، زرشكی تیره است كه در قسمت بالاتنه استفاده شده. در پایین‌تنه هم از رنگ آبی تیرهاستفاده شده است. این مجموعه تركیبی از دو تكنیك تضاد و تیرگی است و درنهایت رنگ مشكی كاپشن مهر تاییدی بر نیمه‌رسمی بودن ست ماست.

 

 

دردسرهای درشت هیکلی

مهم‌ترین دلیلی که هر کدام از ما آرزو می‌کنیم روزی از شر این اضافه وزن رها شویم و اندامی متناسب داشته باشیم،محدودیت در انتخاب پوشاک است. دست‌مان باز نیست تا هر لباسی را انتخاب کنیم و بپوشیم اما کارشناسان لباس می توانندراه حل‌های خوبی پیش روی شما بگذارند. آنها به شما نحوه ست کردن و ترکیب لباس را نشان می‌دهند تا هم لباسی شیک و فاخر به تن کنید و هم خودرا لاغرتر و باریک‌تر نشان دهید.

shabnamnews14281381993.jpg

نمونه لباسی که در عکس بالا می‌بینید، انتخاب اغلب آقایان با اضافه وزن است. با توجه به اینکه درشت هیکلی آقایان اغلب در ناحیه شکم است، شما با عوض کردن انتخاب‌های خود می‌توانید صاحب تیپی متفاوت شوید. تفاوت در عکس‌ها به وضوح معلوم است.

2 ست دیگر توسط کارشناسان لباس انتخاب شده اما همان فرد به مراتب لاغرتر و خوش پوش‌تر به نظر می‌رسد. مشکی‌پوشی ساده ترین راه حل برای فرار از درشت هیکلی است اما روشی هوشمندانه نیست و بهتر است از توصیه کارشناسان بهره‌مند شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...