رفتن به مطلب

رنگ‌های شاد در محصولات چرمی


Astraea

ارسال های توصیه شده

متین گیاهی که در زمینه تولید کیف و زیورآلات چرمی دست ساز فعالیت می‌کند در گفت‌و‌گو با خبرنگار هنرآنلاین گفت: با توجه به زیادی که به رشته‌های هنری داشتم تصمیم گرفتم در این زمینه فعالیت کنم و به دلیل علاقه زیاد به این کار، به صورت تجربی و بدون گذراندن دوره های آموزشی اصول کار را یاد گرفتم.

پس از ساخت چند نمونه از محصولات چرمی با استقبال دیگران مواجه شدم و همین موضوع باعث شد بیشتر جذب این کار شوم و تصمیم گرفتم به‌طور جدی به تولیدو دوخت زیورآلات و کیف‌های چرمی ادامه دهم.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

او در مورد ویژگی محصولات خود گفت: سعی می‌کنم کارهایی جوان‌پسند و به‌روز طراحی کنم تا علاوه بر افرادی که معمولاطرفدار محصولات چرمی هستند، جوان‌ترها هم به سمت این محصولات گرایش پیدا کنند.

من بااستفاده از رنگ‌های شاد و یا ترکیبی از رنگ‌های شاد و سنگین محصولاتی ارائه می‌دهم که مناسب سنین مختلف باشد. علاوه بر این کم وزن بودن کیف از نکات مهم در کار چرم است و من در طراحی کارها به این نکته هم توجه می‌کنم.

 

گیاهی افزود: چرم طبیعی کیفیت و ماندگاری بالایی دارد و کیف چرمی سال‌ها قابل استفاده است، اما مردم سلیقه‌های متفاوتی دارند. جدا از کسانی که طرح‌های کلاسیک را می‌پسندند، باید طرح‌ها را به‌روزکرده و از ایده‌های تازه در طراحی کارها استفاده کرد تا عده بیشتری جذب این محصولات شوند. در سال‌های اخیر فعالیت‌های زیادی در زمینه ارائه محصولات چرمی مدرن و فانتزی صورت گرفته و توانسته طرفداران خود را پیدا کند.

 

او در مورد ویژگی‌های یک کار ایرانی گفت: استفاده از رنگ‌های سنتی یا طرح‌های ایرانی میتواند به نمایش روحیه ایرانی کمک کند. مثلا رنگ‌های سبز و قرمز در ترمه‌های ایرانی زیاد دیده می‌شود و بابه‌ کار بردن طرح‌های ایرانی نیز می‌توان هویت کار را نشان داد.

لینک به دیدگاه

من عاشق کیف و کفش چرمی هستم. مدتی هم هست که ازشون استفاده میکنم. فقط چیزی که هست توی طراحی محصولات چرمی خلاقیت آنچنانی به خرج نمیره. منم که یه مقدار مشکل پسندم. اینه که موقع خرید کیف و کفش معمولا به مشکل برمیخورم و خیلی سخت اون چیزی رو که میخوام پیدا میکنم. :sigh:

لینک به دیدگاه
چطور میشه چرم مصنوعی رو از طبیعی تشخیص داد؟ :ws52:

چرم اصل و طبیعی یه بوی خاصی میده که زیادم خوب نیست مثلا چرم مشهد رو که بو میکنی یه بوی خاصی میده:w16:

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...