رفتن به مطلب

Astraea

ارسال های توصیه شده

تجمل گرایی یکی از مواردی است که در دنیای امروز بسیار دیده می شود. بسیاری به دنبال آن هستند تا شیک ترین و گران ترین لباس ها را به تن کنند و کمی با آن خودنمایی کنند. این لباس های گران انواع مختلف دارند که کفش یک بخش از آن است. امروز نگاهی به 5 کفش گران قیمت در دنیا خواهیم داشت که به راحتی هم فروخته شده اند.

 

جادوگر شهر از

2571112_229.jpg

 

کفش های فیلم "جادوگر شهر از" را شاید خیلی ها به یاد نداشته باشند چرا که این فیلم سال ها پیش ساخته و نمایش داده شده است. در این فیلم شخصیت اصلی یک جفت کفش قرمز رنگ به پا دارد که از روی آن تنها 4 نمونه ساخته شده بود. یکی از این کفش ها به قیمت 615 هزار دلار فروخته شد ولی جفت دیگر نتوانست با پایه قیمت 2 میلیون دلار به فروش برسد. هم اکنون این کفش ها در موزه هالیوود نگه داری می شوند.

رترو رز

2571111_660.jpg

 

در سال 2008 کفش هایی معروفی شد که زمان خودش به عنوان گران ترین از آن ها یاد می شد. این کفش ها به سبک سال 1940 ساخته شده اند و بر روی آن ها یک گل رز وجود دارد که در ساخت آن 1800 الماس ریز به کار رفته است. به غیر از این گل نزدیک به 400 الماس دیگر در بخش های دیگر کفش به کار گرفته شده است. این سبک ساخت به همراه الماس های گران قیمت باعث شد تا کفش به قیمت 1 میلیون دلار به فروش برسد.

مدل مرلین مونرو

2571113_927.jpg

 

این کفش های بی نظیر را روزگاری بازیگر مشهور آمریکایی در اختیار داشته است و همین یکی از دلایل قیمت بالای آن است. البته بر روی این کفش یک گل ساخته شده از الماس وجود دارد و در برخی از قسمت های آن نیز کریستال استفاده شده است. این کفش در یک مزایده خیریه به قیمت 1 میلیون دلار به فروش رسید.

کفش های سیندرلا

2571110_750.jpg

 

این مدل از کفش ها به خاطر ظرافت خاصی که دارند به کفش های سیندرلا معروف شده است. این کفش ها از چرم ایتالیایی ساخته شده و روی آن بیش از 50 الماس ریز دیده می شود. این الماس ها تا پاشنه ادامه دارند و ارزش بالایی را به این کفش بخشیده اند. قیمت این کفش ها بیش از 1.6 میلیون دلار اعلام شده است اما هنوز کسی آن را خریداری نکرده است.

ریتا هایورث

2571109_401.jpg

 

این کفش ها به یاد بازیگر هالیوود به همین نام درست شده اند و به عنوان یکی از گران ترین کفش های تاریخ شناخته می شود. این کفش از یک نوع ساتن کمیاب درست شده است و بر روی آن یاقوت، یاقوت کبود و الماس نقش بسته است. آخرین قیمتی که برای این کفش اعلام شده است بیش از 3 میلیون دلار بود که در نوع خود بی نظیر است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...