رفتن به مطلب

ارتباط والیبال و بسکتبال با سردرد


masi eng

ارسال های توصیه شده

ورزش های ملایم بهترین روش برای رهایی از استرس و سردردهای عصبی است.اما برخی از انواع آنان باعث تشدید سردرد و میگرن در افراد مستعد به آن می شوند

 

ابراهیم رزم پا متخصص داخلی گفت: افراد مبتلا به میگرن نباید نوشیدنی و غذاهای کافئین دار و محرک سیستم‌های عصبی که آنها را تحریک می کند، مصرف کنند.

 

در واقع این افراد باید به اندازه کافی مایعات به خصوص نوشیدنی‌هایی که هنگام سردرد، قند و سدیم مورد نیاز آنها را تامین می‌کند استفاده کنند اما باید از مصرف مایعات کافئین دار از جمله قهوه بپرهیزند.

 

وی افزود: افراد باید در ساعت مشخصی از شب به دلیل تلاش و خستگی روزانه که می تواند در بروز سردرد موثر باشد در محیطی آرام و تاریک استراحت کنند.افرادی که با میگرن دست و پنجه نرم می کنند نباید در هنگام شب تحت فشار قرار بگیرند.

 

وی اذعان داشت: وعده های غذایی افراد نیز باید در ساعات مشخص از روز استفاده شود و معمولا این افراد نباید غذاهای ادویه دار مصرف کنند و ورزش های سنگین و مهیجی مانند والیبال و بسکتبال را انجام دهند و در میزان مصرف تعذیه و استراحت به خود کمک کنند تا راحت‌تر درمان شوند.

 

وی بیان کرد: 10 درصد از افراد به دلیل وراثت و بیماری‌های عصبی دچار میگرن می‌شوند که در صورت شناخت و درمان این بیماری فرد می‌تواند به راحتی به انجام فعالیت‌های خود بپردازد

[/color]

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...