رفتن به مطلب

عادات نادرست و در باطن خوب


ارسال های توصیه شده

379934_267260410005237_493942072_n.jpg

 

این عادات نادرست که از نظر اکثر افراد و در ظاهر خوب نیستند در باطن فوایدی نیز برایتان دارند و به شما سود نیز می رسانند آنان را به شما معرفی می کنیم.

 

 

آدمیزاد وابسته به عادت است و ترک آن کار بسیار مشکلی است. ما شاید برای ترک بعضی از عاداتمان هزینه‌های بسیاری داده‌ایم اما کارشناسان اخیرا به فواید بعضی از عاداتی که ما هر روزه به خاطرشان سرزنش می‌شویم، پی برده‌اند که ما تعدادی از آنها را برایتان آورده‌ایم.

 

مرتب نکردن تختخواب

 

 

بیشتر ما فکر می‌کنیم که یک روز خوب با مرتب کردن رختخواب آغاز می‌شود در صورتی که کارشناسان به این تتیجه رسیده‌اند که جمع نکردن آن برای سلامتی بهتر است.

 

 

عصبانی شدن

 

 

اگر چه می‌گویند عصبانی نشوید اما تمام عصبانیت‌ها مضر نیست. دانشمندان می‌گویند عصبانیت باعث می‌شود کورتیزول کمتری آزاد شود، هورمون استرس که به چاقی و بیماری‌های قلبی مرتبط است.

 

 

 

شکستن قولنج انگشت‌ها

 

 

بسیاری از ما با این اعتقاد بزرگ شده‌ایم که شکستن قولنج انگشت‌ها ضرر دارد اما این تمام ماجرا نیست. بعضی‌ها می‌گویند که این کار فوایدی نیز دارد و انعطاف‌پذیری انگشت‌ها را حداقل برای چند دقیقه پس از آن بالا می‌برد.

 

 

 

ناخن خوردن

 

 

ناخن خوردن یکی از عادت‌های رایج استرسی است که برای بسیاری از ما ناخوشایند است. اما آنقدر که شما فکر می‌کنید هم بد نیست. تعدادی از دانشمندان می‌گویند که مصرف تعدادی از باکتری‌ و باگ‌هایی که زیر ناخن زندگی‌ می‌کنند سیستم ایمنی بدن را بالا می‌برد.:w58:

 

 

بی‌قراری

 

تحقیقات نشان می‌دهد تکان دادن پاها، دست یا انگشتان به سوازندن کالری و در نتیجه تناسب اندام کمک می‌کند و از مشکلات سلامتی جلوگیری می‌کند.

 

 

 

مصرف نکردن کرم ضد آفتاب

 

کارشناسان می‌گویند در معرض قرار گرفتن آفتاب ظهر به مدت 10 دقیقه بدون کرم ضد آفتاب سیستم ایمنی بدن را بالا می‌برد. بنابراین به میزان متعادل از آن مصرف کنید.

 

 

 

حمام نکردن

 

حمام زیاد باعث از بین بردن روغن طبیعی پوستتان و در نتیجه بی‌آبی آن می‌شود.

 

 

 

مصرف قهوه

 

برای بیشتر افراد نوشیدن 1تا 3 فنجان قهوه در روز سلامتی بدن را افزایش می‌دهد. این ماده متابولیسم را سرعت بخشیده و خطر ابتلا به سنگ صفرا و سنگ کلیه را کاهش می‌دهد.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...