رفتن به مطلب

تصاویر محصول جدید هواوی با دوربین ۱۳ مگاپیکسلی


ارسال های توصیه شده

1608977.jpg?ts=1425379059672

 

کمپانی هوآوی به معرفی محصول جدید خود با نام MediaPad X۲ پرداخته که از قابلیت های آن می توان به مواردی مانند صفحه نمایش ۷ اینچی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و همینطور اندروید ۵ اشاره کرد.

 

 

به گزارش خبرگزاری مهر، هوآوی یکی از کمپانی هایی است که در نمایشگاه MWC بارسلون به شکل متفاوتی ظاهر شده و با معرفی محصولات مختلفی از جمله تبلت، گوشی و دستبندهای هوشمند نگاه های بسیاری را به خود جلب کرده است.

 

 

این محصول بیش از اینکه شبیه به یک اسمارت فون هوشمند باشد با داشتن صفحه نمایش ۷ اینچی عنوان یک تبلت منحصر به فرد را به خود اختصاص داده است.

 

1608974.jpg

محصول جدید هوآوی MediaPad X۲ نام داشته که از ویژگی های آن می توان به مواردی مانند صفحه نمایش ۷ اینچی، چیپست ۲ گیگاهرتزی HiSilicon Kirin ۹۳۰ هشت هسته ای با پشتیبانی از سیستم LTE و MediaPad X۲، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۵ مگاپیکسل، اندروید ۵، دو سیم کارته بودن و ... اشاره کرد.

 

1608976.jpg

 

این محصول در۲ ورژن متفاوت عرضه خواهد شد. اولی با ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و دیگری با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی معرفی شده است. از دیگر قابلیت های محصول جدید هوآوی می توان مواردی مانند رزولوشن ۱,۹۲۰ * ۱,۲۰۰و برخورداری از سیستم Bluetooth را برشمرد. اما باطری ۵۰۰۰میلی آمپری این محصول باعث شده تا این گوشی بتواند از شارژ بیشتری برخوردار باشد.

 

1608975.jpg

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...