رفتن به مطلب

رونمایی از شاسی بلند هیبریدی لکسوس در پاییز2014


ارسال های توصیه شده

هیتنا: شرکت لکسوس، Lexus، سازنده خودروهای لوکس تویوتا موتورز ژاپن، (Toyota Motors) که در طول بیش از 15 سال گذشته با خودروی محبوب و پرفروش سری RX خود توانسته یکی از پیشتازان بازار چه در آمریکای شمالی و چه در دیگر نقاط جهان باشد، اکنون دست به طراحی نسل جدیدی از این خودروها به نام سری NX زده است. در سری تازه وارد لکسوس، این خودرو کمی کشیده تر شده و بیشتر به حرف X در حروف انگلیسی شبیه است.

 

18659_501.jpg

 

شرکت لکسوس، شاخه سازنده خودروهای لوکس تویوتا، در طول 12 سال از فروش سری RX، توانسته بود بیش از یک میلیون از این خودرو بفروشد. اما این دلیلی بر این نیست که لکسوس به دنبال ارتقا و بهبود توانایی های خودروهای خود نباشد و بنابراین چه برای زیبایی بیشتر و چه امکانات و توانایی بالاتر، این خودروساز از پاییز سال 2014 میلادی، در بازار آمریکا از سری جدید NX رونمایی خواهد کرد. سری NX در سه مدل به بازار خواهد آمد که یک مدل آن هیبریدی خواهد بود: دو مدل معمولی NX 200t و NX 200t F و مدل هیبریدی NX 300h از مدل Q5 شرکت آلمانی آئودی و دو مدل BMW X3 و BMW X1 از دیگر شرکت آلمانی، بی ام و، به عنوان رقبای لکسوس نام می برند.

این مدل خودرو که در ماه آوریل، در نمایشگاه خودرو پکن رونمایی شد، در مدل بنزینی NX 200t از یک پیشران توبوشارژی 2.0 لیتری با 258 پوند-فوت گشتاور و 235 پوند توان بهره می گیرد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...