رفتن به مطلب

پایان نامه ارشد هوش ماشین و رباتیک با عنوان ارائه مدلی برای معماری مرجع راهکار


ارسال های توصیه شده

پایان نامه ارشد هوش ماشین و رباتیک با عنوان ارائه مدلی برای معماری مرجع راهکار توسط رامین امربر و به راهنمایی دکتر فریدون شمس و مشاوره دکتر محمد تشنه لب برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته هوش ماشین و رباتیک در سال 1382 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات ارائه شد و فایل pdf اون رو از فایل پیوست می تونید دانلود کنید.

 

چکیده:

در حال حاضر بكارگيري صحيح فناوري اطلاعات و ارتباطات به عنوان يك مساله جديد در سازمانهاي بزرگ مورد توجه زيادي قرار گرفته است. از اين رو بيشتر سازمانها براي رسيدن به اهداف خود بايد بتوانند از فناوري اطلاعات و ارتباطات در جهت تدقيق، تسريع و تسهيل كار هاي خود، بهترين استفاده را بنمايند. يك رويكرد اصولي مبتني بر اين است كه هر سازمان بايد از طريق انجام معماري سازمان، نيازمندي هاي خود را شناخته و راه حل فائق آمدن بر نياز ها و مشكلات خود را در آن منعكس نمايد. اما مشكل آن است كه بعد از انجام معماري سازماني بايد فناوري اطلاعات و ارتباطات در سازمان پياده سازي شود. در اين زمان بر اساس معماري سازماني انجام شده و معماري مقصد، بايد مجموع هاي از سيستم هاي نرم افزاري پوشاي نياز ها و مشكلات حرفه سازمان و بصورت تجميع شده پياده سازي گردند. مشكل اصلي ارائه راهكاري براي ايجاد چنين سيستم هاي نرم افزاري است. براي آنكه بتوان به عنوان يك فراهم كننده راهكار، به تمامي سازمان ها بهترين پيشنهاد را ارائه داد بايد يك نقشه مرجع براي ارائه راهكار بر اساس تجارب موفق و سوابق قبلي يك حرفه در اختيار داشت. هدف از اين پايان نامه پيشنهاد بكارگيري معماري مرجع در ارائه راهكار براي سازما نها با توجه به رويكرد معماري سازماني است. از آنجاييكه اين بحث خيلي گسترده خواهد بود و نمي توان تمامي مطالب را در اين پايان نامه پوشش داد، تنها به بررسي كاربرد معماري مرجع در لايه برنامه هاي كاربردي با توجه به حرفه سازمان خواهيم پرداخت و سعي م يكنيم با كمك معماري مرجع و تعاريف مربوطه معماري مرجع راهكار را بگون هاي تعريف نماييم كه بتواند لايه هاي حرفه، اطلاعات و برنامه هاي كاربردي يك سازمان را پوشش دهد و در اين حوزه يك راهكار جامع براي سازمان ها ارائه نمايد.

 

فهرست مطالب:

مقدمه

مفاهيم و تعاريف ابتدايي

معماري سازمان

معماري مرجع راهكار

معماري مرجع راهكار براي سيستم برنامه ريزي منابع سازماني

نتيجه گيري

منابع

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...