رفتن به مطلب

موتورولا می خواهد موبایل شما را به یک اسپیکر پرقدرت و توانا تبدیل کند


e.t

ارسال های توصیه شده

url19.jpg

 

موتورولا جدیداً به اداره علائم بازرگانی و ثبت اختراعات ایالات متحده درخواستی مبنی بر ثبت یک اختراع جدید ارائه داده است. این درخواست عبارت است از خلق یک راه جدید برای به وجود آوردن یک فضای صوتی در صفحه نمایش تلفن همراه. تعجب کردید! برای منم خیلی عجیب بود. موتورولا می خواهد صفحه نمایش لمسی تبلت یا اسمارت فون شما را به یک اسپیکر تبدیل کند.

 

موتورولا برای این کار قصد دارد از سیگنال های الکتریکی که بعداً با استفاده از لرزشهای ریز به صدا تبدیل خواهند شد، استفاده کند. اگر این فناوری مورد توجه و استفاده قرار بگیرد، تغییر بنیادینی در ظاهر و طرز کارکرد موبایل ها به وجود خواهد آورد.

البته این اولین باری نیست که یک کمپانی قصد دارد از صفحه نمایش گوشی ها برای منظورهای دیگری هم استفاده کند. سال ۲۰۰۶ اپل حق اختراعی مبنی برای گنجاندن هزاران دوربین کوچک پیکسلی در یک صفحه نمایش ال سی دی ثبت کرد. از این ایتکار می توان در کنفرانس های آنلاین و زنده، بدون نیاز به دوربین استفاده کرد. اما هنوز از این تکنولوژی در هیچ یک از محصولات اپل استفاده نشده است.

با ثبت هر پتنتی نمی توان منتظر ظهور زود هنگام آن بود. اما با شناختی که از گوگل (صاحب موتورولا موبیلیتی) دارم، فکر می کنم برای ارائه زودتر این تکنولوژی قدم ها را سریعتر بردارد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...