رفتن به مطلب

مطالعه جدی بشقاب پرنده ها با استناد به مشاهدات جهانی


ارسال های توصیه شده

766616.jpg

برای نخستین بار در دنیا پایگاه اطلاعاتی جهت ثبت مشاهدات مردم سراسر جهان از بشقاب پرنده ها راه اندازی شد!

 

 

به گزارش خبرگزاری مهر، مشاهده اجرامی مرموز در آسمان توسط افراد مختلف در سراسر جهان تبدیل به موضوعی همه گیر شده تا آنجاکه در وجود یا رد آنچه که "بشقاب پرنده" نامیده می شود اختلاف نظرهای زیادی به چشم می خورد.

 

 

اکنون ابزاری بی سابقه موسوم به "شبکه بشقاب پرنده متقابل" (Mutual UFO Network) راه اندازی شده تا مردم سراسر جهان مشاهدات خود را در آن قرار داده و به اطلاع سایر کاربران برسانند.

 

 

ابداع کنندگان این پایگاه اطلاعاتی امیدوارند که با استفاده از این ابزار جدید ابهامات موجود در خصوص مشاهده اجرام ناشناخته در آسمان کشورهای مختلف جهان برطرف شود و مشخص گردد که آیا اصولا چیزی به نام بشقاب پرنده وجود دارد یا نه؟

 

 

حامیان نظریه وجود بشقاب پرنده ها مدعی هستند این اجرام آسمانی از دنیای فرازمینی و با هدف حمله به زمین خود را به آسمان برخی کشورها می رسانند!

 

 

مدیر برنامه Mutual UFO Network معتقد است، با استفاده از این پایگاه اطلاعاتی، تمام نکات مربوط به بشقاب پرنده ها از بعد علمی مورد ارزیابی قرار می گیرد. از این رو باید مطالعه سیستماتیکی از طبیعت و رفتار دنیای فیزیکی انجام شود که این امر از طریق مشاهدات و استفاده از ارزیابی های تجربی محقق می شود.

 

 

در این پایگاه اطلاعاتی نزدیک به 70 هزار مورد مشاهده بشقاب پرنده ها به ثبت رسیده است. محققان و کارشناسان این پایگاه همواره در حال بررسی صحت این مشاهدات هستند.

 

 

گفته می شود هر ماه بین 500 تا یکهزار گزارش درباره مشاهده بشقاب پرنده ها در سراسر جهان به این پایگاه اطلاعاتی ارایه می شود.

 

 

بر این اساس 32 درصد از افرادی که مدعی مشاهده بشقاب پرنده ها هستند می گویند که این اجرام آسمانی حلقوی شکل بوده و 13 درصد نیز آنها را به شکل چیزی شبیه ستارگان می دانند.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...