رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

بیشترین سبک کیف پولی که در دوره نوجوانی انتخاب می‌شود به جنس پلاستیکی و معمولا به رنگ تیم محبوب ورزشی است.

گاهی اوقات هم جزو اولین کادوهای تولد در کنار زینت آلات دیگر مردانه مانند کمربند و کلاه قرار می‌گیرد.کیف پول مردانه هرچند که جزو وسایل کوچک و جزئی است ولی هر بار که از جیب یا کیف یک مرد بیرون می‌آید به‌خوبی می‌تواند منعکس کننده شأن، مقام ، ویژگی‌های فردی و شخصیت او باشد. پس انتخاب آن بسیار حائز اهمیت است.

یکی از نمونه‌هایی که بسیار در بازار کیف پول مردانه دیده می‌شود مدل تاشو یا همان جیبی به جنس چرم است که به‌خاطر تطبیق پذیری و همه کاره بودنش بسیار رواج دارد و جزو پرفروش‌ترین طرح‌های کیف پول مردانه است.

معمولا در این مدل کیف پول برای انواع کارت، اسکناس، رسید، چک و حتی پول خرد نیز جای مخصوصی درنظر گرفته شده است. این مدل را می‌توان یک نمونه کیف پول کلاسیک نامید.

افرادی که بیشتر ریسک‌پذیر هستند به سراغ طرح های نقش و نگاردار و کسانی که معمولا اهل ریسک کردن نیستند به سراغ نوع ساده و چرمی آن در رنگ‌های قهوه‌ای یا سبز تیره می‌روند.

آقایانی که در محیط های فرهنگی و هنری مشغول به فعالیت هستند راحت‌تر می‌توانند به سراغ کیف پول‌هایی با مدلی براق و رنگ‌های تندتر بروند، ولی این امکان برای کسانی که برای مثال در بورس یا سازمانی رسمی کار می‌کنند اصلا انتخاب درستی نیست و بهتر است از کیف پول ساده که قابلیت تا شدن ندارد استفاده کنند.

گریگ یونیس، مدیرعامل بخش خرید لباس‌های مردانه در خانه مد و فشن کوچ Coach که بخاطر تولید کیف دستی مخصوص ، چمدان، کیف پول و اکسسوارهای دیگر مشهور است می‌گوید: نحوه استفاده از کیف پول یکی دیگر از فاکتورهای مهم در خرید آن است. اگر من بخواهم به یک آقا در هنگام خرید کیف پول کمک کنم از او می‌پرسم که چقدر وسیله می‌خواهد در کیف پولش جا دهد؟ اگر وسایل زیادی برای قرار دادن در کیف پول مد نظرتان نیست پس به سراغ کیف پول‌های تاشوی ظریف بروید. فراموش نکنید که برآمده شدن بخشی از کیف پول اصلا منظره جالبی نیست و حس خوبی را هم القا نمی‌کند.به گفته او اگر قصد هدیه دادن کیف پول به کسی را دارید بهتر است به سراغ مدل‌هایی بروید که فروشنده می‌تواند حروف اول اسم دلخواه شما را روی کیف حک و آن را به نحوی شخصی‌سازی کند. البته این مورد نیازمند آن است که شما در انتخاب خود مطمئن شده ‌اید و اصلا قصد تعویض آن را نخواهید داشت.

به هر حال از آنجا که کیف پول شما هر روز توسط افراد زیادی دیده می‌شود و هر روز از آن استفاده می کنید، شاید اگر دقت در خرید آن را با خرید جواهرات مقایسه کنیم جای تعجبی نداشته باشد! مدل‌های قدیمی‌تر یا آنهایی را که در سنین نوجوانی انتخاب کرده‌اید دور نیاندازید، به‌‎راستی که هر کدام از آنها برای خود داستانی گفتنی دارند.

 

وال استریت ژورنال

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...