رفتن به مطلب

تولید گجتی جدید برای نجات جان نوزادان در هنگام خواب


ارسال های توصیه شده

754781.jpg

 

 

شب هنگام و زمانی که نوزادان دور از نگاه و توجه والدین هستند، ممکن است دچار حوادث تلخی مانند قطع تنفس در خواب شوند که با کمک این گجت جدید می توان به نجات نوزادان شتافت.

 

 

به گزارش خبرگزاری مهر، هفته های اولیه زندگی نوزادان یکی از سخت ترین دوران ها برای والدین محسوب می شود زیرا خطرات و تهدیدات بسیاری نوزادان را تهدید می کند تا والدین بر مراقبت های شبانه روزی خود بیافزایند.

 

 

گجت جدیدی برای کمک به والدین با نام MonBaby ساخته شده که می تواند احتمال مرگ و میر نوزادان را کاهش دهد. این گجت، دکمه هوشمندی است که روی لباس نوزادان قرار گرفته و می تواند علائم حیاتی مانند ریتم تنفس، حرکت، میزان خواب، استفراغ و ... را در نوزادان با کمک اپلیکیشنی که روی اسمارت فون های مجهز به سیستم اندروید یا IOS نصب می شود به والدین گزارش دهد.

 

 

این گجت مجهز به آلارم هشدار و همینطور ارسال نوتیفیکیشن به تبلت و اسمارت فون ها بوده تا بتواند در زمان خطر والدین را به سرعت نزد نوزاد فرا بخواند. این گجت با قیمتی در حدود 170 دلار عرضه خواهد شد تا والدین بتوانند از وضعیت هر ثانیه نوزاد خود آگاه باشند.

 

 

مهرنیوز

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...