رفتن به مطلب

رونمايي شارژر تلفن همراه دوچرخه‌يي نوكيا


Fahim

ارسال های توصیه شده

بزرگ‌ترين سازنده تلفن همراه جهان شارژر باتري تلفن همراهي را به نمايش گذاشت كه انرژي مورد نيازش را از دوچرخه در حال حركت تامين مي‌كند.

 

کد خبر : 05091 تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۸۹ sharg.jpg

 

اين شارژر كه با يك جك شارژر دو ميليمتري به تمامي گوشي‌هاي نوكيا متصل مي‌شود، از دينامي براي توليد برق از حركت دوچرخه استفاده مي‌كند.

 

نوكيا اين شارژر را براي كشورهاي در حال توسعه با دسترسي محدود به الكتريسيته معرفي كرده اما اين سازنده تلفن همراه اعلام كرده كه ممكن است اين ايده در اروپا كه در آن استفاده از دوچرخه براي خريد و رفتن به محل كار متداول است، نيز طرفدار پيدا كند.

 

به گفته الكس لمبيك، معاون نوكيا، دوچرخه‌ها، ارزان‌ترين وسيله نقليه در بسياري از بازارهاي جهان هستند و از اين رو اين تنها يكي از مزايايي است كه مي‌توان از فعاليتي كه مردم در حال انجام آن هستند، بهره گرفت.

 

قيمت اين كيت شارژر كه شامل يك نگه‌دارنده براي حفظ تلفن در دوچرخه است، بنا بر بازار متنوع بوده اما در كشورهايي مانند كنيا كه اين محصول معرفي شده حدود 15 يورو خواهد بود.

 

يك دوچرخه‌سوار براي آغاز شارژ بايد حدود شش كيلومتر در ساعت ركاب بزند و در حالي كه زمان شارژ بر اساس نوع گوشي متفاوت است، يك سفر 10 دقيقه‌اي با سرعت 10 كيلومتر، حدود 28 دقيقه زمان مكالمه يا 36 ساعت حالت آماده براي استفاده (استندباي) فراهم مي‌كند و هر اندازه دوچرخه سريع‌تر رانده شود، عمر باتري بيش‌تري توليد مي‌شود.

 

بر اساس اين گزارش اين شارژر از طريق فروشنده‌هاي منتخب نوكيا و فروشگاه آنلاين اين شركت تا پايان سال جاري ميلادي موجود خواهد بود.

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...