رفتن به مطلب

داعش، حساب‌‌های کاربری پنتاگون را هک کرد


ارسال های توصیه شده

حمله سایبری داعش به ستاد فرماندهی آمریکا؛

[h=1]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

در پیامی که از سوی داعش در اکانت توییتر سنتکام نوشته شده نیز آمده است: “سربازان آمریکایی، ما داریم می‌آییم، حواستان باشد. دولت اسلامی.” همچنین اکانت توییتر این ستاد پس از این حمله به حالت تعلیق درآمده است.

به گزارش

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
؛ از دو اکانت متعلق به شبکه‌های اجتماعی ستاد فرماندهی مرکزی ارتش ایالات متحده توسط گروه موسوم به دولت اسلامی (داعش) هک شدند. تصاویر پروفایل اکانت‌های توییتر و یوتیوب این سازمان که به نام Centcom شناخته می‌شود، توسط شاخه‌ای از داعش که خود را "CyberCaliphate" معرفی می‌کند، هک شده و تصاویر یک جنگجوی این گروه بر روی آن نقش بسته است.

 

2882106_686.jpg

 

سنتکام پس از این اتفاق در اطلاعیه‌ای این هک را تأیید کرده است. این سازمان تأکید کرده که بر اثر این حمله هیچ اطلاعات طبقه‌بندی‌شده‌ای دزدیده نشده و به هیچ کامپیوتر داخلی و سرورهای این سازمان نیز نفوذی گزارش نشده است. ظاهرا بر اثر این اتفاق دو ویدیو با نام‌های O Soldiers of truth go forth و Flames of War Isis Vide از سوی هکرهای داعش در اکانت سازمان فرماندهی مرکزی آمریکا آپلود شده است.

 

2882105_813.jpg

 

در پیامی که از سوی داعش در اکانت توییتر سنتکام نوشته شده نیز آمده است: "سربازان آمریکایی، ما داریم می‌آییم، حواستان باشد. دولت اسلامی.” اکانت توییتر این ستاد پس از این حمله به حالت تعلیق درآمده است. هکرها هچنین با قراردادن پستی در وبسایت PasteBin اطلاعات به گفته خود "حساسی” را منتشر کرده‌اند.

 

به نقل از

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...