رفتن به مطلب

آموزش نرم افزار AWR Micro Wave Office به همراه مثال طراحی یک LNA


ارسال های توصیه شده

محیط طراحی این نرم افزار شامل 3 ابزار قدرتمنداست که مجموعا می توانند محیطی برای طراحی سیستم های مجتمع، RF و آنالوگ باشند: نرم افزار VSS، نرم افزار MWO و نرم افزار AO.

کلیه این ابزارهای قدرتمند در محیط طراحی AWR، به شما اجازه می دهند تا بدون ترک این محیط طراحی، طرح های مداری داخلی سیستم را پیاده سازی کنید.

نرم افزار VSS این امکان را به شما می دهد تا بتوانید به طراحی و تحلیل سیستم های مخابراتی بپردازید و سیستم هایی متشکل از، سیگنالهای مدوله شده، طرح های رمزگذاری و بلوک های کانال را طراحی کرده و شبیه سازی را به کمک فرستنده ها و گیرنده های VSS انجام دهید. می توانید بر اساس تحلیلی که نیاز دارید، نمایش منحنی های BER، Constellation و طیف های توان و... را اتنخاب کنید. VSS دارای تنظیم کننده (tuner) زمانی است تا طرح را تنظیم کرده و فورا اثر اعمال تغییرات را ببینید.

نرم افزارهای مایکروویو آفیس MWO و آنالوگ آفیس AO، شما را قادر می سازند تا مدارهایی را که ترکیبی از شماتیک و ساختارهای الکترو مغناطیسی هستند، طراحی کنید. شبیه سازی را می توانید با موتورهای شبیه سازی AWR که شامل شبیه ساز خطی، شبیه سازهای هارمونیکی پیشرفته (برای شبیه سازی و تحلیل فرکانس غیر خطی)، شبیه ساز الکترو مغناطیسی (EM) (ابزار EM Sight) یا شبیه ساز HSPICE است، انجام دهید و خروجی را در فرم گرافیکی بر مبنای تحلیلی که نیاز دارید نمایش دهید. سپس می توانید طرح ها را تنظیم tune) ) یا بهینه کنید که تغییرات به طور خودکار و سریع روی طرح منعکس می شود.

تکنولوژی شی گرا:

 

هسته محیط طراحی AWR دارای قابلیت استفاده از تکنولوژی شی گرا است. نتیجه این تکنولوژی در این نرم افزار، فشرده شدن، سریع، قابل اعتماد بودن و به آسانی با تکنولوژی روز پیشرفت کردن است. مثالی از این برنامه را میتوانید از لینک زیر دانلود کنید

:download2:

 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...