رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

به گزارش «تابناک»، نمایشگاه CES ۲۰۱۵ یا Consumer Electronics Show از روز گذشته به روال سابق هر سال در لاس وگاس آغاز به کار کرده ‌و به رغم شرکت‌ها و تکنولوژی‌های جدیدی که در این نمایشگاه امسال در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته، ‌ما نگاهی به بر‌ترین لپ‌تاپ‌های ارائه شده در این نمایشگاه داریم.

 

 

۱ ـ لپ‌تاپ Acer Aspire V ۱۷ Nitro

 

این نمونه، قابلیت کنترل از طریق حرکات دست را داراست. با این قابلیت اگر برای مثال قصد بازی Fruit Ninja را داشته باشید، کافی است ‌انگشتان خود را در هوا به حرکت در‌آورید. این قابلیت به لطف به‌کارگیری دوربین سه بعدی اینتل موسوم به RealSense در این لپ‌تاپ است.

 

این لپ‌تاپ مجهز به صفحه نمایش ۱۷ اینچ از نوع IPS با وضوح ۱۰۸۰، نسل چهارم پردازشگر اینتل Core i۷، پردازشگر گرافیکی ۴GB of DDR۵ Nvidia GeForce GTX ۸۶۰M VRAM، و حافظه هیبریدی است.

 

459647_388.jpg

 

 

2 - Lenovo ThinkPad X1 Carbon

 

بر اساس گزارش‌ها، لنوو موفق به فروش ۱۰۰ میلیون میلیون دستگاه از مدل ThinkPad شده است. برای تکمیل این موفقیت اکنون در نمایشگاه CES اقدام به معرفی این لپتاپ جدید کرده ‌که با صفحه نمایش ۱۴ اینچ خود، یک Ultrabook فوق العاده است.

 

این لپ‌تاپ از نسل پنجم پردازشگر اینتل Core، صفحه نمایش با تکنولوژی FHD و حافظه SSD و وزن آن به رغم داشتن سخت افزارهای فوق‌العاده قوی، ‌۱.‌۳ کیلوگرم است.

 

459648_899.jpg

 

3 - Samsung ATIVBook 9

 

سامسونگ نیز در این نمایشگاه با آخرین مدل لپ‌تاپ خود با نام ATIV که مجهز به سیستم عامل ویندوز ۸.‌۱ است، شرکت کرده. این مدل لپ‌تاپ که البته عنوان شده ‌تنها در ایالات متحده فعلا به فروش می‌رسد، از وضوح خوب ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پشتیبانی می‌کند و از پردازشگر Intel M Core به همراه ۴ گیگابایت رم برخوردار است.

 

این لپ‌تاپ ‌سخت افزار قابل توجهی ندارد، ولی همه ‌نکته آن در ضخامت ۱۱.‌۶ میلیمتری آن و وزن ۹۳۴ گرمی نهفته است. این لپ‌تاپ در نوع خود، یکی از پرچمداران Ultrabook‌ها خواهد بود.

 

459649_949.jpg

 

 

 

4 - Dell XPS 13 and 15

 

شرکت Dell نیز اقدام به رونمایی از آخرین مدل‌های XPS خود در این نمایشگاه کرده است که سری ۱۳ آن به ادعای Dell کوچک‌ترین لپ‌تاپ‌های ۱۳ اینچ موجود هستند.

 

این سری مجهز به صفحه نمایش از نوع UltraSharp Quad+ است که ۵.‌۷ میلیون پیکسل را در خود جای داده ‌و حال آنکه مدل ۱۵ اینچ آن این تعداد پیکسل را به ۸ میلیون عدد رسانده است.

 

همچنین این دستگاه از باتری با عمر ۱۵ ساعت و نسل پنجم پردازشگر اینتل Core برخوردار است که بهای اولیه آن برابر با ۸۰۰ دلار برآورد کرد‌ه شده است.

459650_211.jpg

 

 

5 - MSI GT80 Titan

 

این مدل لپ‌تاپ از سوی شرکت MSI برای اولین بار در ماه اکتبر ۲۰۱۴ رونمایی شد و اکنون فروش آن آغاز شده است. این مدل که مخصوص Game طراحی شده، همچنین از یک صفحه کلید مکانیکی فوق العاده برای بهترین بازخورد و کنترل بازی برخوردار است.

 

همچنین بنا بر ادعای شرکت MSI این دستگاه، باریک‌ترین و سبک‌ترین لپ‌تاپ Gaming حال حاضر است که از صفحه نمایش ۱۸.‌۴ اینچ با وضوح ۱۰۸۰، پردازشگر گرافیکی ۹۸۰M SLI، پردازشگر اینتل Core i۷-۴۹۸۰HQ، ۲۴ گیگابایت رم و حافظه هیبریدی برخوردار است. بهای آن ۳۵۰۰ دلار برای فروش اولیه تعیین شده است.

459651_579.jpg

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...