رفتن به مطلب

طراحی مدرن


ارسال های توصیه شده

[h=2][/h] 59269-BigPic.jpg

ترکیب رنگ ها :

گاهی اوقات در مورد دو رنگ خاص این تصور وجود دارد که هرگز کنار هم نمیشینند و ترکیبشان محال است که ترکیبشان چیز زیبایی از اب دراید . گاهی درست عکس این تصور است.برای مثال رنگ هایی مثل ابی و نارنجی یا صورتی و ابی از جمله جفت هایی هستند که تصور ی شود هرگز کنار هم زیبا نیستند.اما در اصل این جفت ها ترکیبیبی نظیر و منحصر به فرد خلق میکنند

سبز و نارنجی :

ترکیب رنگی بسیار زیبایی که کمتر به ان فکر میشود سبز و نارنجی است. این دو رنگ در طبیعت نیز به وفور کنار هم دیده میشوند و بسیار زیبا هستند اگر به دنبال یک ترکیب رنگ تازه و متعادل و ارام بخش هستید سبز و نارنجی گزینه بسیار مناسبی برای شماست.

ابی و نارنجی

ابی و نارنجی دو رنگ مکمل هستند که در کنار هم ترکیبی متعادل و جذاب خلق می کنند.گرمای نارنجی و خنکی آبی به خوبی یکدیگر را تعدیل می کنند و احساسی خوب به وجود می آورند.دو مورد تناژ این دو رنگ باید بگویی اگر آبی ملایم تر باشد یا نارنجی به سمت قهوه ای متمایل شود باز هم این دو رنگ به خوبی در کنار هم مینشینند.آبی و قهوه ای نیز از دیگر ترکیب های بسیار شیک و محبوب است.

بنفش و سبز

شاید این ترکیب رنگی در ابتدا به نظرتان بیشتر شبیه یک جوک باشد.اما هارمونی و جذابیتی که این دو رنگ در کنار هم خلق میکنند بی نظیر و بسیار چشم نواز است در این

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
ترکیب رنگی بسیار شیک و ارامشی وجود دارد که هر سلیقه ای را به خود جذب میکنداگر برای اتاق خواب خود به دنبال یک ترکیب رنگی خاص و منحصر به فرد کمتر دیده شده هستید بنفش و سبز را امتحان کنید.

یکی دیگر از حالت های کاملا متفاوت ترکیبی رنگی آبی فیروزه ای با نارنجی پرتغالی تند است.این ترکیب رنگی برای اناق خواب کودک بسیار مناسب است اگر مایلید از یک رنگ سوم نیز استفاده کنید بهترین گزینه رنگ طوسی است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...