رفتن به مطلب

تبلت ارزان هواوی معرفی شد + عکس


saba mn

ارسال های توصیه شده

Honor T1؛

[h=1]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

هواوی یکی از سازندگان است که به طور جدی در حوزه آی تی فعالیت می‌کند، اینبار با معرفی تبلت میان‌رده‌ای به نام Honor T1 قصد دارد بر مبنای ظاهر زیبا و قیمت مناسب فرصت خرید را به مشتریان کم پول بازار بدهد.

به گزارش

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
؛ یکی از معیارهای مهم برای خرید هر دستگاهی قیمت مناسب می باشد براین اساس تولیدکنندگان هرچند وقت یکبار با معرفی دستگاه های ارزان وجدیدشان سعی بر حفظ منافع خود در بازار دارند. هواوی یکی از سازندگان است که به طور جدی در حوزه آی تی فعالیت می کند، اینبار با معرفی تبلت میان‌رده‌ای به نام Honor T1 قصد دارد بر مبنای ظاهر زیبا و قیمت مناسب فرصت خرید را به مشتریان کم پول بازار بدهد.

 

2818644_508.jpg

 

 

 

Honor T1 مجهز به پردازنده اسنپ دراگون ۲۰۰ با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز، صفحه نمایش ۸ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰×۸۰۰، یک گیگابایت رم و هشت گیگابایت حافظه داخلی، دوربین‌های جلو و عقب VGA و ۵ مگاپیکسل، پشتیبانی از شبکه ارتباطی 3G برای گفتگوی صوتی و اینترنت و سیستم عامل اندروید ۴.۳، توان باتری ۴۸۰۰ میلی آمپرساعتی با بدنه یکپارچه آلومینیومی فروش خود را به تازگی در هند و با قیمت حدود ۱۶۰ دلار آغاز کرده و به زودی در اروپا نیز با قیمت ۱۳۰ یورو خواهد شد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...