رفتن به مطلب

تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون دکتری تا چهارشنبه


saba mn

ارسال های توصیه شده

[h=1] تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون دکتری تا چهارشنبه

 

[/h]

» سرویس: دانشگاه و حوزه - آموزشي

کد خبر: 93092313440

یکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت ثبت‌نام آزمون دکتری نیمه متمرکز 94 تا ساعت 24 چهارشنبه 26 آذرماه تمدید شد.

 

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگارآموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اعلام این خبر افزود: به منظور فراهم نمودن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که تاکنون نسبت به ثبت‌نام برای شرکت در آزمون دکتری نیمه متمرکز 94 اقدام نکرده‌اند، مهلت ثبت‌نام برای این آزمون که تا تاریخ 23 آذرماه تعیین شده بود، تا ساعت 24 چهارشنبه 26 آذرماه تمدید شد.

 

وی تاکید کرد: داوطلبانی که تاکنون برای ثبت‌نام در این آزمون اقدام نکرده‌اند، ضرورت دارد که در مهلت تعیین شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
و دریافت دفترچه راهنما و مطالعه دقیق مطالب مندرج در این دفترچه در صورت واجدشرایط بودن ابتدا نسبت به تکمیل فرم پیش‌نویس تقاضانامه ثبت‌نام که در صفحه 38 دفترچه درج شده، اقدام نموده و پس از کنترل‌های لازم و اطمینان از صحت اطلاعات تکمیل شده، تا مهلت تعیین شده نسبت به تکمیل تقاضا نامه اقدام نمایند.

 

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور در مورد اطلاعاتی که هر داوطلب باید پس از ثبت‌نام نزد خود نگه دارد، توضیح داد: هر یک از داوطلبان باید پس از تکمیل تقاضانامه اینترنتی ثبت‌نام علاوه بر دریافت شماره پرونده شش رقمی و کد پیگیری 16 رقمی یک نسخه پرینت از تقاضانامه تکمیل شده خود تهیه و آن را نزد خود نگه دارند.

 

توکلی در ادامه گفت: داوطلبانی که تاکنون نسبت به ثبت‌نام و تکمیل تقاضانامه اینترنتی اقدام نکردند می‌توانند با مطالعه دقیق اطلاعیه این سازمان که از عصر امروز یکشنبه 23 آذر روی سایت قرار می‌گیرد و دارای تغییراتی است، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

 

وی تاکید کرد: همچنین داوطلبانی که ثبت‌نام کرده‌اند اما اطلاعات آنها نیاز به ویرایش و اصلاح دارد، نیز می‌توانند تا تاریخ تعیین شده نسبت به تکمیل تقاضانامه اینترنتی اقدام کنند.

 

مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور در مورد آمار ثبت‌نام‌کنندگان در این آزمون گفت: تا ساعت 8 صبح امروز (یکشنبه 23 آذرماه) تعداد 100هزار و 419 نفر نسبت به ثبت‌نام در آزمون دکترای نیمه متمرکز 94 اقدام نموده‌اند.

 

توکلی در ادامه تاکید کرد: ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون به منظور پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی در هفت گروه آزمایشی و 250 کد رشته امتحانی برگزار می‌شود.

 

وی در پایان به تفاوت این آزمون و آزمون‌های سال قبل اشاره کرد و گفت: داوطلبان توجه داشته باشند، بر خلاف سال گذشته پذیرش دانشجو برای پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی نیز از طریق این آزمون انجام می‌گیرد. به عبارت دیگر برای پذیرش دانشجو در پردیس‌های خودگردان دانشگاه و موسسات آموزش عالی آموزش جداگانه‌ای برگزار نخواهد شد.

انتهای پیام

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...