رفتن به مطلب

با رم xpg z1 ای‌دیتا اولین رم ddr4 اورکلاک جهان بیشتر آشنا شوید!


Imaaan

ارسال های توصیه شده

حافظه‌های رم DDR4 در مقایسه با رم‌های DDR3 عملکرد بهتری دارند و انرژی کمتری مصرف می‌کنند. با وجود فرکانس حداکثری ۲۸۰۰ مگاهرتز و سرعت انتقال اطلاعات ۲۲.۴ گیگابیت در ثانیه، مصرف انرژی رم XPG Z1 در مقایسه با رم‌های DDR3 بیست درصد پایین‌تر است.

 

XPG-Z1-RAM-ADATA.jpg

 

رم XPG Z1 با بهره‌گیری از تکنولوژی انتقال حرارت و طراحی PCB ده لایه، توان خنک‌کنندگی و میزان پایداری بسیار بالایی دارد. فرقی هم نمی‌کند که بخواهید از این رم برای بازی‌های بسیار سنگین یا اورکلاک استفاده کنید.

 

DDR-Gen-Voltage-Compare.jpg

 

حافظه‌های رم DDR4 در مقایسه با رم‌های DDR3 عملکرد بهتری دارند و انرژی کمتری مصرف می‌کنند. ولتاژ کاری رم‌های DDR 4 در مقایسه با رم‌های DDR 3 از ۱.۵ ولت به ۱.۲ ولت کاهش یافته است که در نتیجه‌ی آن مصرف انرژی ۲۰ درصد پایین‌تر آمده است.

 

DDR-Gen-Voltage-Compare-01.jpg

 

به این ترتیب میزان گرمای تولید شده نیز پایین‌تر آمده، میزان پایداری بالاتر رفته است. همچنین سازگاری رم XPG Z1 با استاندارد SPD به کاربر اجازه می‌دهد بدون تغییر دادن تنظیمات بایوس، به راحتی از این رم استفاده کند.

 

XPG-Z1-RAM-Layers.jpg

 

دو اونس مس در PCB ده لایه‌ی مشکی، می‌تواند به نحو چشم‌گیری مقاومت الکتریکی و مصرف انرژی را به نحو چشم‌گیری پایین بیاورد و بازده رم را بالا ببرد. این فناوری با پایین‌تر آوردن میزان تداخل الکترومغناطیسی (EMI) به بهتر شدن یکپارچگی انتقال سیگنال کمک می‌کند. اورکلاک‌کننده‌ها می‌توانند با استفاده از این مزیت‌ها، در شرایطی کاملا پایدار بنچ‌مارک‌هایی عالی به دست بیاورند.

 

در ساختار ماژول‌های رم XPG Z1 DDR 4 برای رسیدن به دوام بالا، از بهترین و با کیفیت‌ترین تراشه‌ها استفاده شده است. همچنین در این رم از PCBهایی (بردهای مدار چاپی) با بهترین کیفیت استفاده شده است تا طول عمر این ماژول رم به حداکثر ممکن برسد.

 

XPG-Z1-RAM.jpg

 

در ادامه می‌توانید با برخی مشخصات فنی این محصول به طور دقیقتر آشنا شوید.

  • سرعت فرکانس : DDR4 – ۲۱۳۳ تا ۳۲۰۰ مگاهرتز
  • سازگاری: استاندارد DDR4 با زمان تاخیر CL 15-15-15 با ولتاژ کاری ۱.۲ ولت
  • دمای کاری: صفر تا ۸۵ درجه‌ی سانتیگراد
  • دمای ذخیره‌سازی: منفی ۵۵ تا ۱۰۰ درجه‌ی سانتیگراد
  • انرژی مورد نیاز: ۱.۲ ولت
  • ابعاد: ۱۳۳.۲ در ۴۲.۶۵ در ۷.۵ میلیمتر
  • گارانتی: گارانتی مادام‌العمر
  • ویژگی‌های دیگر:طراحی شده برای پردازنده‌های Core i7 اینتل از نوع هاسول-ای HEDT و پلتفرم X99 پشتیبانی از Intel XMP 2.0، مطابقت استاندارد محیط زیستی ROHS اروپا، PCB ده لایه با دو اونس مس

 

منبع: فارنت

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...