رفتن به مطلب

با این بازی آنلاین قدرت مربیگری خود را به چالش بکشید


ارسال های توصیه شده

صاحب باشگاه فوتبال شوید؛

[h=1]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

علاقمندان به مربیگری تیم‌های فوتبال بازی آنلاین cupfa را از دست ندهند. در این بازی شما مربی تیمتان هستید و با ترکیب و خرید بازیکن سعی دارید تیم اول باشید. اگر فکر می‌کنید مربی خوبی می‌توانید باشید این بازی را از دست ندهید.

به گزارش

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
؛ بازی رایانه‌ای "کاپ‌فا" به صورت آنلاین برای گروه سنی 3+ ساخته شده و تاکنون بالغ بر 30 قسمت جدید و جذاب به آن اضافه شده است. این بازی به نویسندگی منصور بهجتی فعالیت خود را در میان گیم‌های آنلاین ایرانی از یک‌سال پیش آغاز کرده و در این مدت علاوه بر جذب کاربران پیشرفت چشم گیری در امکانات و بخش‌های بازی داشته است. بازی آنلاین و فوتبالی کاپ‌فا باعنوان مربی تیم خود باشد، با پنج مرحله شامل موارد ذیل آغاز می‌شود:

 

2775206_142.jpg

 

تیم خود را ایجاد کرده و مدیریت کنید، بازیکنان را تمرین داده و در ترکیب قرار دهید، دارایی‌ها و هواداران باشگاه را مدیریت دهید، در لیگ‌ها و جام‌ها شرکت کنید و تیم خود را مطرح کنید و جایزه بگیرید و در بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی فوتبال برای ایرانی‌ها حضور داشته باشید.

 

به عقیده مدیرتیم سازنده بازی، هدف اصلی بازی کاپ‌فا بی نیاز کردن تمامی کاربران ایرانی از بازی‌های خارجی و بازی‌هایی که در ایران سرور دارند، است. براین اساس از ابتدای عرضه بازی تاکنون بالغ بر30 قسمت جدید و جذاب به بازی اضافه شده که بازی کردن را برای همه کاربران لذت بخش و واقعی‌تر می‌کند.

 

2775207_568.jpg

 

همچنین امکانات جدید برای بازی بخش شبکه اجتماعی نیز به بازی اضافه شده تا در کنار بازی فوتبال یک شبکه اجتماعی و فعال فوتبالی نیز باشد. کاربران می‌توانید با عضویت در بازی مربیگری آنلاین فوتبال کاپ‌فا هم صاحب یک تیم فوتبال شوند و به بازی بپردازید و هم از بخش شبکه اجتماعی و گروه‌های فعال فوتبالی استفاده کنند.

 

شبکه اجتماعی فوتبالی کاپفا یکی از قوی‌ترین شبکه‌های فوتبالی فارسی زبان می‌باشد که تمامی فوتبال دوستان فارسی زبان می‌توانند در این شبکه به فعالیت و تبادل نظر بپردازند. علاقه مندان برای بازی می‌توانند به وبسایت بازی کاپفا به نشانی

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
مراجعه کنند.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...