رفتن به مطلب

محقق پژوهشگاه ژنتیک برنده جایزه آیسسکو در علم و فناوری 2014 شد


ارسال های توصیه شده

[h=1]محقق پژوهشگاه ژنتیک برنده جایزه آیسسکو در علم و فناوری 2014 شد[/h] [h=3]تهران - ایرنا - جایزه آیسسکو در علم و فناوری سال 2014 همزمان با برگزاری هفتمین نشست وزرای علوم و تحقیقات کشورهای اسلامی به دکتر 'مسعود هوشمند' پژوهشگر پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری اعطا می شود.[/h]

81405649-6107729.jpg به گزارش ایرنا از روابط عمومی پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری، هفتمین نشست وزرای آموزش عالی و تحقیقات علمی کشورهای اسلامی روزهای 27 تا 28 آذرماه امسال در شهر رباط برگزار می شود.

 

دکتر وفا العالمی رییس آیسسکو ضمن تبریک کسب این موفقیت به مسعود هوشمند از وی برای شرکت در مراسم اهدای جوایز شامل لوح تقدیر، مدال طلا و جایزه نقدی در مقر آیسسکو در رباط مراکش دعوت به عمل آورد.

 

با کسب این موفقیت، نام هوشمند در فهرست دانشمندان ممتاز آیسسکو که دستاوردهای قابل توجهی در زمنیه علوم زیستی داشته اند، درج خواهد شد.

 

سازمان اسلامی، آموزشی، علمی و فرهنگی که به اختصار آیسسکو نامیده می شود یک سازمان وابسته به سازمان کنفرانس اسلامی است که در مه ۱۹۷۹ تأسیس شد و مقر آن در شهر رباط در مراکش قرار دارد.

 

۵۷ کشور اسلامی از جمله ایران عضو این سازمان هستند و اتحادیه دانشگاه های جهان اسلام زیرمجموعه آیسسکو محسوب می شود.

 

سازمان آیسسکو در حال حاضر با ۱۱۴ سازمان تخصصی و موسسات وابسته به سازمان ملل، سازمان های بین المللی منطقه ای، سازمان های غیردولتی و موسسات دانشگاهی قرارداد همکاری منعقد کرده است

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...