رفتن به مطلب

نقاشی های 1200 ساله چینی با اطلاعات جاده ابریشم


saba mn

ارسال های توصیه شده

[h=1]نقاشی های 1200 ساله چینی با اطلاعات جاده ابریشم[/h] [h=3]پکن - ایرنا - باستان شناسان چینی آثار هنری متعلق به 1200 سال پیش و در برگیرنده اطلاعاتی از کشورهای مسیر جاده ابریشم را در مرکز چین کشف کردند.[/h]

81393639-6088839.jpg در حفاری هایی که به تازگی از سوی باستان شناسان چینی در یکی از مناطق جنوبی شهر «جنگ جو» در استان «شی ان» انجام شده، تابلوهایی پیدا شده که نقاشی های به تصویر کشیده شده روی آن به دلیل قدمت بالای آن از ارزش هنری زیادی برای این کشور برخوردار است.

 

آنان معتقدند که این آثار هنری متعلق به «هن گوانگ»، نقاش شهیر و از شخصیت های دربار امپراطوری «تانگ» است که در آن تاریخ، فرهنگ، سنن و هنر چین باستان به تصویر کشیده شده است.

 

هن گوانگ بین سال های 723 تا 787 میلادی می زیسته است.

 

بر اساس این گزارش، حفاری های باستان شناسی در این محل از چند ماه پیش و بر اساس سرنخ هایی که از قاچاقچیان دستگیر شده عتیقه و آثار باستانی بدست آمده بود، آغاز شد که کشف این اثر گرانبها را در پی داشت.

 

آنان همچنین مشغول انجام تحقیقات بیشتر درباره این کشف قابل توجه هنری هستند.

 

به عقیده مسوول گروه باستان شناسان، نقاشی های بدست آمده، به غیر از ارزش ذاتی، حاوی سرنخ های ارزشمند از کشورهایی است که در جاده ابریشم اقدام به تجارت می کردند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...