رفتن به مطلب

تعویض تلفن های همراه فرسود با گوشی نو


ارسال های توصیه شده

GLX اعلام کرد :

[h=1]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

شرکت جی ال ایکس به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان محترم و مشتریان خود اقدام به اجرای طرح تعویض گوشی های فرسوده با گوشی های جدید نموده است.

2751239_996.jpgبه گزارش

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
، جواد سعیدی رئیس هیات مدیره شرکت جی ال ایکس (GLX) گفت : این شرکت به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان محترم و مشتریان خود اقدام به اجرای طرح تعویض گوشی های فرسوده با گوشی های جدید نموده است.

 

در این طرح که در دفاتر منتخب خدمات پس از فروش جی ال ایکس (GLX) به اجرا درآمده، خریداران ضمن دریافت تسهیلات ویژه، قادر خواهند بود،گوشی های قدیمی خود را که دارای فناوری پائین تری می باشد با جدیدترین گوشی های ساخته شده توسط این شرکت تعویض کنند.

جواد سعیدی با اشاره به اینکه احساس رضایت مشتریان جایگاهی رفیع در سیاست های این شرکت دارد، اظهار داشت: برای چند بار نسبت به برگزاری طرح هایی از این دست اقدام کرده ایم و معتقدیم که برای جلب رضایت و اعتماد مردم نسبت به یک کالای ایرانی و تغییر دیدگاه های موجود باید امتیازها و مشوق هایی از این قبیل در نظر گرفته شود.

 

 

سعیدی همچنین در ادامه با بیان این مطلب که, خوشبختانه عرضه محصولات متنوع با بالاترین امکانات و با قیمت های رقابتی باعث شد که استقبال مشتريان چشم‌گير باشد و موفق شدیم تا اندازه زیادی به اهدافمان دست پیدا کنیم، در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر علاوه بر تبلت های مختلف تولیدی این شرکت، گوشی های هوشمند بسیاری با بهره گیری از تکنولوژی روز جهان و جدیدترین نسخه های سیستم عامل اندروید از جمله اسپایدر 1، اسپرینگ، اسپارک، جی 5، شاین، لئون، لاستر 1 و 2، اسکای دوال کور و زد 1 در فروشگاه های رسمی و سایت فروش این شرکت عرضه می شوند.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

http://www.yjc.ir/fa/news/5045462/تعویض-تلفن-های-همراه-فرسود-با-گوشی-نو

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...