رفتن به مطلب

شبیه ساز پهپاد ابابیل 3 رونمایی شد


ارسال های توصیه شده

[h=1]شبیه ساز پهپاد ابابیل 3 رونمایی شد[/h] [h=3]کیش- ایرنا- شبیه ساز پهپاد ابابیل 3 امروز- چهارشنبه- در هفتمین نمایشگاه بین المللی هوایی و هوانوردی در جزیره کیش رونمایی شد.[/h]

81392428-6086561.jpg به گزارش خبرنگار اعزامی از گروه علمی ایرنا ، در آیین رونمایی از شبیه ساز پهپاد ابابیل 3 مهندس اسماعیلی معاون وزیر دفاع، دکتر منطقی دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی ریاست جمهوری، سردار عبداللهی معاونت آماد و تحقیقات ستاد کل نیروهای مسلح و جمعی از کارشناسان صنایع هوایی حضور داشتند.

 

شبیه ساز پهپاد ابابیل 3 اولین تجربه بدون سرنشین در زمینه پهپادها است که به مدت یک سال توسط متخصصین داخلی طراحی و ساخته شده است.

 

این دستگاه یک دستگاه آموزشی برای آموزش مراحل پرواز، فرود، بازیابی، ست کردن سیستم تصویر و ست کردن سیستم عکاسی (مراقبت)، برای خلبانان طراحی شده است.

 

تمامی مراحل هدایت هواپیما در این محیط شبیه سازی شده به خلبانان آموزش داده می شود.

 

همچنین بزرگترین قابلیت این دستگاه جلوگیری از هدر رفتن سرمایه در زمینه آموزش به خلبانان جوان است.

 

این نمونه ساخته شده قابلیت هماهنگی با پهپادهای هم خانواده خود که به لحاظ سرعت حمل بار هماهنگ باشد را دارد.

 

اولین بالگرد پیستونی چهار نفره ایرانی و پهپاد ابابیل 3 نیز روزگذشته در آیین افتتاحیه هفتمین نمایشگاه بین المللی صنعت هوایی و هوانوردی ایران در کیش رونمایی شد.

 

هفتمین نمایشگاه دوسالانه بین المللی صنعت هوایی و هوانوردی ایران با حضور بیش از 100 شرکت داخلی و خارجی از روز 27 آبان ماه به مدت 4 روز باهدف ارائه توانمندی های صنایع هوایی داخلی و خدمات هوایی کشوردر جزیره کیش برپا شد.

 

این رویداد در دو بخش نمایشگاهی و نمایش هوایی برگزارمی شود که در بخش نمایشگاهی توانمندی های صنایع هوایی کشور ، شرکت های دانش بنیان و سازندگان و طراحان قطعات هوایی به نمایش در خواهد آمد و در بخش نمایش هوایی یا ' airshow ' علاقمندان شاهد پرواز پرنده های مختلف خواهند بود.

 

علاوه بر شرکت های داخلی، شرکت های خارجی حاضر در نمایشگاه از کشورهای امارات ، چین ،روسیه ، آلمان، ایتالیا ،سوئد، فرانسه، اوکراین و جمهوری چک آخرین تولیدات و دستاوردهای صنعت هوایی خود را در به نمایش می گذارند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...