رفتن به مطلب

5 بانک زیبا در دنیا +عکس


ارسال های توصیه شده

[h=1]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

برج بانك چين، برج ايسبانك، بانك مكواري و ... از جمله بانک های زیبایی هستند که طبق نظرسنجی های مختلف در اینترنت به عنوان زیباترین ساختمان های بانکی دنیا انتخاب شده اند.

به گزارش

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
بانک ها در همه دنیا محلی برای رفت و آمد هستند و به عنوان نمادهای مالی یک کشور شناخته می شوند از این رو باید ساختمان های زیبایی داشته باشند تا چهره خوبی از آن ها در ذهن ها باقی بماند. در ادامه با 5 بانک زیبا در دنیا آشنا می شویم که طبق نظر سنجی های مختلف انتخاب شده اند.

 

برج بانك چين

2745586_857.jpeg

 

ساخت اين برج در 18 آوريل 1985 ميلادي آغاز و در سال 1990 نيز به پايان رسيد. اين برج در 17 مي‌1990 نيز رسما افتتاح شد. ارتفاع اين برج 367.4 متر است. اين برج بلندترين ساختمان هنگ‌كنگ و آسيا طي سال‌هاي 1989 ميلادي تا 1992 بوده است. «برج بانك چين» اكنون چهارمين آسمان‌خراش مرتفع هنگ‌كنگ است.

 

بانك سرمايه‌گذاري اروپا

2745587_657.jpg

 

«بانك سرمايه‌گذاري اروپا» كه به اختصار «BEI» خوانده مي‌شود يك موسسه مالي است كه در سال 1958 ميلادي تاسيس شده است. از ويژگي‌هاي منحصربفرد ساختمان اين بانك اين است كه همه دفاتر آن به شكل V ساخته شده و با شيشه به‌ همديگر متصل شده‌اند. كارگزاران اين بانك را اعضاي اتحاديه اروپا تشكيل مي‌دهند. نكته مهم اين است كه نبايداين موسسه را با بانك مركزي اروپا اشتباه گرفت.

 

برج ايسبانك

2745588_783.jpg

 

با 181 متر ارتفاع، «برج ايسبانك» تا سال 2012 ميلادي بلندترين ساختمان كشور تركيه بوده است. معماران اين ساختمان مهندسان Swanke Hayden بوده‌اند. بسياري اين برج را با آسمان‌خراش «ترامپ تاور» در نيويورك مقايسه مي‌كنند. اين برج 52 طبقه اكنون چهارمين آسمان‌خراش مرتفع «تركيه» و «بالكان» است. «ايسبانك» بين روزهاي 23 اوت تا 26 مي‌2000 ميلادي آغاز به كار كرد.

 

بانك مكواري

2745590_397.jpg

 

«مكواري» به‌عنوان بزرگ‌ترين ارائه‌كننده خدمات بانكداري سرمايه‌گذاري و مديريت سرمايه‌گذاري در «استراليا» شناخته مي‌شود. اين بانك در سال ۱۹۷۰ به‌عنوان شعبه‌اي از بانك بريتانيايي «هيل ساموئل» فعاليت خود را در شهر سيدني، تنها با ۳ كارمند آغاز كرد و در سال ۱۹۸۵ ميلادي از «هيل ساموئل» تفكيك و به عنوان دومين بانك خصوصي استراليا، تحت نام بانك مكواري ثبت شد.

 

بانك توسعه اسلامي

2745589_974.jpg

 

«بانك توسعه اسلامي» كه به اختصار «ISD» خوانده مي‌شود، يكي از موسسات بزرگ مالي توسعه‌اي بين‌المللي و از نهادهاي تخصصي سازمان كنفرانس اسلامي است كه با هدف پيشبرد توسعه اقتصادي و پيشرفت اجتماعي كشورهاي عضو و جوامع مسلمان كشورهاي غيرعضو در تاريخ ۲۰ اكتبر ۱۹۷۵ ميلادي از سوي ۲۲ كشور اسلامي و با سرمايه اوليه ۷۵۵ ميليون دينار اسلامي تاسيس شد.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...