رفتن به مطلب

این دوچرخه الکتریکی را می‌توانید در کوله پشتی خود جای دهید + ویدئو


Imaaan

ارسال های توصیه شده

گروهی از طراحان و مهندسان پیش الگویی از یک دوچرخه عجیب و غریب طراحی کرده‌اند که قابلیت تا شدن به اندازه‌ای کوچک در حد کوله پشتی شما را دارد.

 

 

دوچرخه‌ها معمولاً بزرگ هستند. تاشو‌ترین دوچرخه موجود هم تا حدی قابلیت فشرده بودن دارد که حداقل در یک چمدان جا شود. دوچرخه‌های الکتریکی کمی معادلات را پیچیده‌تر می‌کنند. به همین دلیل است که این دوچرخه الکتریکی خارق‌العاده مورد توجه سایت

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
قرار گرفته و “غیر ممکن” نامیده شده است.

 

impossible-electric-bike-02.jpg

 

وزن این دوچرخه 5 کیلوگرم است و پس از تا شدن تنها کمی بیشتر از 44 سانتی متر طول دارد. شما می‌توانید این دوچرخه را در کوله پشتی خود بگذارید و نیازی نیست که کوله پشتی‌تان خیلی بزرگ باشد. راز ساختن چنین دوچرخه‌ای در طراحی هوشمندانه آن نهفته است. در حالت عادی، دوچرخه شبیه یک جفت عینک خیلی بزرگ دیده می‌شود که با کمک حلقه‌های تو در توی آن اجازه تا شدن پیدا کرده است.

 

impossible-electric-bike-03.jpg

 

باتری‌های دوچرخه قابلیت رسیدن به سرعت 20 کیلومتر بر ساعت برای مدت زمان 45 دقیقه فراهم کرده است. در سرعت‌های پایین‌تر قابلیت طی نمودن حداکثر 25 کیلومتر مسافت را دارد که برای بیشتر رفت و آمدهای داخل شهری مناسب است. مخصوصاً افرادی که با وسایل نقلیه عمومی سر کار می‌روند، می‌توانند چند کیلومتر باقی مانده مسیر را از این دوچرخه استفاده کنند. طرح این دوچرخه الکتریکی در مراحل ابتدایی است و هنوز سیستم ایمنی مشخصی ندارد. از آن جا که هیچ پدال و زنجیری در آن مشاهده نمی‌شود، زمانیکه باتری‌تان تمام شد، باید دوچرخه را هل دهید. این دوچرخه 80 کیلوگرم وزن دوچرخه سوار را تحمل می‌کند اما سازندگان همچنان در حال بهبود ظرفیت این وسایل نقلیه هستند.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

چرخ‌های کوچک این دوچرخه موضوع مورد بحث دیگری است. در فیلم ویدیویی دیده می‌شود که نمونه پیش الگو در خیابان‌های هموار و عاری از هر گونه برآمدگی یا چاله حرکت می‌کند در حالی که بیشتر خیابان‌ها دارای موانع مختلف هستند. بنابراین جالب خواهد بود که این دوچرخه چگونه خواهد توانست بر ناهمواری‌های سطح خیابان و شرایط بد آب و هوایی غلبه کند. حدود 40 روز به پایان پروژه این دوچرخه الکتریکی باقی مانده است و در این مدت، سازندگان فرصت دارند تا این مسائل را حل کنند. تا کنون 48500 دلار بودجه برای ساخت “دوچرخه غیر ممکن” جذب شده است.

 

impossible-electric-bike-04.jpg

 

قیمت توافق شده برای پیش فروش مدل فیبر کربنی مشکی 467 دلار است. پیش فروش مدل سفید رنگ این دوچرخه در حال حاضر به اتمام رسیده است. سازندگان قصد دارند تا از این بودجه برای تکمیل موتور الکتریکی سفارشی این دوچرخه استفاده کنند. دوچرخه غیرممکن، ویژگی‌های زیادی برای هیجان‌زده شدن دارد: قیمت معقول و مناسب، طراحی جذاب و قابلیت حمل آسان. چنانچه سازندگان بتوانند پاسخ‌های قابل قبولی برای سوالات مطرح شده (به عنوان مثال: آیا دوچرخه ترمزی دارد؟) ارائه دهند، این محصول به عنوان یک وسیله نقلیه الکتریکی و راحت، گزینه‌ای مناسب خواهد بود. به نظر می‌رسد خیلی از طرفداران این دوچرخه حاضر باشند برای ساخت این دوچرخه سرمایه‌گذاری کنند!

 

منبع: فارنت

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...