رفتن به مطلب

بررسی و مقایسه؛ ۵ دلیل که شما را از خرید آیفون ۶ پلاس منصرف خواهد کرد


saba mn

ارسال های توصیه شده

بررسی و مقایسه؛

[h=1]

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
[/h]

به طور قطع آیفون ۶ پلاس یکی از بهترین گوشی‌های هوشمندی است که تا به حال عرضه شده است و شما بعد از خرید این گوشی به‌خاطر صفحه نمایش حیرت انگیز و باطری با دوام، آن را به دوستانتان پیشنهاد خواهید کرد.

به گزارش

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
؛ ولی همه اینها نباید باعث شود که نکات منفی آن را نادیده بگیریم. نکاتی که بعد از چند روز استفاده مداوم خودشان را نشان می‌دهند.با هم نگاهی می اندازیم به این مشکلات:

 

 

 

2737101_456.jpg

 

1- صفحه نمایش بزرگ آن شما را جادو می‌کند

اولین باری که این گوشی را در دست می‌گیرید به طور حتم احساس می‌کنید که بیش از حد بزرگ است بخصوص اگر قبل از آن آیفون 4 ویا 5s داشته باشید. هنگامی که آیفون 5s را دست می‌گیرید ناخودآگاه متعجب خواهید شد که چرا تا به حال با این گوشی به این کوچکی کار می‌کرده اید.

 

2737103_705.jpg

 

2- از این به بعد آی‌پد شما در خانه خاک خواهد خورد

باوجود آیفون 6 پلاس دیگر نیازی به آی‌پد نخواهید داشت چون صفحه‌ی آن به حد کافی بزرگ است و تقریبا می‌تواند جایگزین مناسبی برای آی‌پد باشد به خصوص که هم سبک تر و هم سریع تر است. البته آی‌پد ایر 2 حرف های زیادی برای گفتن دارد وبه این راحتی نمی‌توان آن را بازنده اعلام کرد.

 

زمان، پاسخ این پرسش را مشخص خواهد کرد. بر اساس تجربه شخصی بسیاری از کاربران، در صورت نیاز به انجام کارهای جدی تر، ترکیب آیفون 6 پلاس و مک بوک بهترین پیشنهاد خواهد بود.

 

2737104_979.jpg

 

3- بدنه آن مانند ماهی در دست شما لیز می‌خورد!

گوشه های بدنه گرد و بدنه آلومینیومی و برس خورده و صیقلی آیفون همزمان مزیت و عیب آن است زیرا با وجود خوش دستی و انتقال احساس محصولی ارزشمند و با کیفیت بسیار لغزنده است. با این تفاسیر به طور حتم گوشی شما به یک محافظ احتیاج خواهد داشت تا هم جلوی لیزخوردن در دست شما را بگیرد و هم در هنگام برخورد آن به زمین با احساسات شما بازی نکند!

 

2737102_381.jpg

 

4- برای پیدا کردن کیف محافظ آن باید کفش آهنین بپوشید

بخاطر سایز این گوشی پیداکردن قاب و کیف مناسب کمی مشکل به نظر می‌رسد. البته کیف اصلی با جنس چرم را می‌توانید به قیمت 49 دلار تهیه کنید. ولی این کیف علی رقم کیفیت عالی جلوی ضربه به گوشی را نخواهد گرفت و به علاوه به راحتی خراشیده می‌شود. البته این مشکل همیشگی نیست و در آینده نزدیک شرکت های بسیاری قاب های مورد علاقه شما را خواهند ساخت.

 

2737106_365.jpg

 

5- گاه و بیگاه iOS 8 و iOS8.1 شما را عصبانی خواهد کرد

نسخه 8 و 8.1 سیستم عامل این گوشی جذاب است و علاوه بر این امکانات خوبی دارد ولی مدام باعث اختلال می‌شود . این خطاها شاید در هنگام تماس و یا در وسط بازی روی دهد. ناگهان صفحه گوشی شما سیاه می‌شود و آرم سیب گاز زده در وسط صفحه به شما چشمک می‌زند.

 

امیدواریم در به‌روز رسانی های آینده سیستم عامل دیگر با این مشکلات روبرو نشویم.

 

منبع: Click

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...