رفتن به مطلب

درخواست راهنمایی و حل یک سوال مرتبط با درس مهندسی نرم افزار(کارشناسی ارشد)


ارسال های توصیه شده

سلام

دوستان اگه کسی در مورد وب سرویس میتونه راهنمایی و کمک کنه.

سلام..سوالتون دقیقا درچه زمینه ای هستش دوست عزیز؟(چه کمک و راهنمایی مدنظرتون هستش؟)

لینک به دیدگاه

دوستان متخصص،در مورد سوال و شفاف سازیش اگه میتونید راهنمایی کنید من همچنتن منتظر راه حل هستم،منظورش از ابزار به نظرتون چیه ؟؟چه ابزارهایی توانایی انتقال گراف و نه درخت رو دارن؟؟؟

لینک به دیدگاه
کسی در مورد ابزار Repadmin اطلاعاتی داره؟؟؟

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

ببینید اینابه دردتون میخوره..؟!:ws52:.:icon_gol:

لینک به دیدگاه

سوالات شما کم کم داره میره سمت شبکه و امنیت شبکه

چیزی که من تا اینجا فهمیدم هر گره و نود تو گراف می تونه هر شیی باشه با هر پیچیدگی اینا رو میشه از مسیرهای مختلف به صورت رمز نگاری شده در طول شبکه ارسال کرد

تا جایی که سواد من اجازه میده معمولا برای ارسال شیی از ساختارهایی مانند xml استفاده می کنند که این هم یه فایل متنی ساده هست میشه با روشهای رمز نگاری امنیتشو حفظ کرد (حالا امنیتش چقدر تضمین شده است من نمی دونم )

اما چیزی که مهمه اینه که ساختار و معماری گراف باید در مقصد باید همانی بشود که در مبدا بود

درکل خلاصه بگم گراف رو باید یکجا به صورت یک شیی که خودش تشکیل شده از اشیای دیگه نباید به مقصد ارسال کرد (برای جلوگیری از تاخیر زمانی ) بلکه همونجوری که گفتم باید اون به نودهاش تجزیه کرد و همراه با ساختار و معماریش اونو به سمت مقصد ارسال کرد

..............

اینا چیزایی بود که از کل سوال شما من فهمیدم حالا چقدر با نظر استاد شما تطبیق داشته باشه نمیدونم ولی به نظرم شما باید دنبال یه الگوریتم باشید

لینک به دیدگاه

سوالات شما کم کم داره میره سمت شبکه و امنیت شبکه

من این سوالو بابت اینکه یه جایی دیدم یکی از ابزارهای همین وب سرویس و ... این ابزار هس پرسیدم چون مطالبی مرتبط با مشکلات rpc نوشته بود وگرنه اصل سوال و خواسته همونه چون ابزار رو آشنایی نداشتم خواستم ببینم توی یه متن مرتبط با وب سرویس در موردش گفته بود این ابزار در زمینه سوال من کاری میکنه یا نه که ظاهرا طبق گفته شما کاربردش چیز دیگس

لینک به دیدگاه
  • 3 ماه بعد...

اون ابزار از نظر من RMI هس حالا اینه چی هست رو از متن پایین متوجه میشید.

RMI (Remote Method Invocation)

میتوان آنرا به فراخوانی متد راه دور ترجمه کرد، یک رابط برنامه نویسی (API) در جاوا است که وظیفه آن فراخوانی یک متد در یک شی (Object) که در ماشین دیگری قرار دارد است، این یک تعریف کلی بود و اگر بخواهیم جزئی تر به مطلب بپردازیم میتوانیم یک مدل کلاینت/سرور را در نظر بگیریم که در أن سرور ماشینی است که متد قابل فرخوانی در آن وجود دارد و کلاینت ماشینی است که متدی را از سرور فراخوانی میکند.

 

اگر شما میخواهید که یک متد را از یک کلاس فراخوانی کنید اولا باید بتوانید در ماشین سرور از آن کلاس یک شی بسازید ثانیا آن کلاس باید قابل دسترس باشد.

در RMI، کلاسی که قرار است متدی از آن فرخوانی بشود فقط و فقط در ماشین سرور وجود دارد و کلاینت قرار است که درخواستی به سرور بفرستد تا سرور آن کار را انجام دهد. برای این کار نیاز به RMI registry داریم.

RMI registry را مانند یک کتاب در نظر بگیرید که در آن اشیا مورد نیاز کلاینتها از طرف سرورها با یک نام مشخص (که میتواند RMI url باشد) در آن ثبت شده است و کلاینتها میتوانند با استفاده از نام اشیا که در هنگام ثبت در RMI registry به آن اختصاص داده شده است، آن شی را از RMI registry فراخوانی میکنند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...