رفتن به مطلب

درمان جدیدی برای گلودرد


ارسال های توصیه شده

home-remedies-for-throat-infection.jpg

 

محققان به تازگی با ابداع نوعی بستنی پروبیوتیک موفق به درمان گلودرد شدند از این پس یک بستنی لذیذ و دلچسب برای گلودردتان چاره ساز خواهد بود .

 

محققان هندی بستنی پروبیوتیکی تولید کرده‌اند که قادر به از بین بردن علائم گلودرد است. محصولات پروبیوتیک حاوی باکتری‌های مفید و غیربیماری‌زا مانند بیفیدوباکتریوم و لاکتوباسیل هستند؛ باکتری بیفیدوباکتریوم بطور معمول در روده انسان وجود دارد.

 

محققان بیمارستان و کالج دندانپزشکی پاسیفیک در هند، بستنی پروبیوتیک حاوی باکتری بیفیدوباکتریوم تولید کرده و تأثیر آن را بر روی باکتری گرم مثبت استرپتوکوک بعنوان عامل گلودرد مورد مطالعه قرار دادند.

 

در این تحقیق 30 داوطلب بمدت 18 روز، روزانه یک بستنی کاکائویی حاوی بیفیدوباکتریوم یا یک بستنی کاکائویی معمولی مصرف کردند.

 

نتایج بدست آمده نشان می‌دهد، افرادی که بستنی حاوی بیفیدوباکتریوم مصرف کردند، با سطوح پایین استرپتوکوک در بزاق مواجه شده و تعادل باکتریایی در بدن این افراد نیز متعادل‌تر از گروه دوم بود.

 

 

 

منبع : دکتر سلام

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...