رفتن به مطلب

فراخوان شرکت در جایزه شهید علیمحمدی در رشته فیزیک


ارسال های توصیه شده

[h=1]فراخوان شرکت در جایزه شهید علیمحمدی در رشته فیزیک[/h] [h=3]تهران-ایرنا- پژوهشگاه دانش های بنیادی با همکاری انجمن فیزیک ایران جایزه شهید علیمحمدی را به رساله های دکتری برتر در رشته فیزیک اعطا می کند.[/h]
[IMG]http://img7.irna.ir/1393/13930806/81366868/81366868-6043329.jpg[/IMG] این جایزه در سال 1394 به رساله های دکتری که در طی سال های 1391 تا 1393 مرحلة دفاع را گذرانده باشند، اعطا خواهد شد.

به گزارش روز سه شنبه وزارت علوم، برهمین اساس، متقاضیان باید کارهای پژوهشی انجام شده در دورة دکتری و رسالة حاصل از آن را که به تشخیصِ حداقل سه عضو هیئت علمیِ استادیار به بالا، که استاد راهنمای رسالة دکتری نیز یکی از آنان است، به عنوان 'رسالة ممتاز' شناخته شده باشد، به پژوهشگاه دانش های بنیادی ارسال کنند.

نامزدی هر شرکت کننده می بایست کتباً توسط استاد راهنما با ذکر دلایل، مستندات، مقالات مسـتخرج از پایـان نامـه و اطلاعـات مربوط به متقاضی و همچنین نام و نشانی حداقل دو عضو هیئت علمیِ دیگر که می توانند مؤید نامزدی رسالة مربوطه باشند تا تـاریخ 1394/01/15 به دفتر معاونت پژوهشی و تحصیلات تکمیلی پژوهشگاه دانش های بنیادی به نشانی پسـتی: تهـران، صـندوق پسـتی 19395 -5746، شمارة تلفن : 021-22288680 ارسال شود. (ارسال فایل الکترونیکی پایان نامـه و سـایر مـدارک بـه آدرس پسـت الکترونیکی: [email]research@ipm.ir[/email] ضروری می باشد)

برهمین اساس ، کمیتة داوران پس از بررسی مدارک ارسالی و استفاده از نظرات مشاوران علمی، رساله های برتر را انتخاب کرده و جـایزه در مراسم افتتاحیه بیست و دومین کنفرانس بهاره فیزیک پژوهشگاه اعطا خواهد شد.

پژوهشگاه دانش های بنیادی با همکاری انجمن فیزیک ایران از سال 1390 به رساله های برتر دکتری فیزیک که در داخل کشـور تهیه شده باشند جایزه هایی به نام «جایزة علیمحمدی» اعطا می کند.

این جایزه به پاس خدمات علمی و دانشـگاهی شـهید دکتـرمسعود علیمحمدی استاد فقید دانشگاه تهران و اولین دانش آموختة دکتـری فیزیـک داخـل کشـور از جملـه نقـش مـؤثرش در زیر ساخت علمی پژوهشگاه دانش های بنیادی و تلاش های وی برای برپایی تحصیلات تکمیلی در ایران، به نام او نامگـذاری شـده است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...