رفتن به مطلب

نبرد «اپلیکیشن‌ها» در دانشگاه اصفهان


ارسال های توصیه شده

کد خبر: 93080300808

شنبه ۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱

 

مراسم اختتامیه نخستین دوره مسابقات نبرد اپلیکیشن‌ها در دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.

 

افسانه فاطمی، دبیر علمی نخستین مسابقات نبرد اپلیکیشن‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار علمی ایسنا منطقه اصفهان، درباره نخستین دوره مسابقات نبرد اپلیکیشن‌ها که به همت دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود، اظهار کرد: ایده برگزاری این مسابقات از طرف دانشجویان بوده است.

 

وی با اشاره به هدف برگزاری این مسابقه گفت: بُعد تکنیکی این مسابقات برای ما مهم است، به این معنی که دانشجویان، آموزش‌هایی را که در کلاس‌های درس دیده‌اند را در عمل پیاده سازی کنند و همچنین از طریق این مسابقات هرکدام از ایده‌های دانشجویان در زمینه اپلیکیشن‌ها می‌تواند مشکلی را از جامعه برطرف کند.

 

دبیر علمی نخستین مسابقات نبرد اپلیکیشن‌ها اضافه‌ کرد: برگزاری این مسابقات می‌تواند در ایجاد جو شور و نشاط و هیجان در میان دانشجویان موثر واقع شود.

 

فاطمی با بیان اینکه روز چهارشنبه، 30 مهر افتتاحیه این مسابقات با استقبال مناسب دانشجویان برگزار شد، ادامه‌ داد: ثبت نام شروع شده و همچنان ادامه دارد و مهلت ارسال اپلیکیشن‌ها تا هشتم آبان است. مراسم داوری و اختتامیه نیز در همین روز برگزار می‌شود و با توجه به معیارهای موجود اپلیکیشن برگزیده انتخاب می‌شود.

 

وی با بیان اینکه در کنار برگزاری مسابقات یکسری کارگاه‌های آموزشی و رفع اشکال تا زمان برگزاری اختتامیه نیز برگزار می‌شود، خاطرنشان‌ کرد: شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات از دانشگاه‌های اصفهان و صنعتی اصفهان و دانشگاه‌های دیگر حضور دارند.

 

دبیر علمی نخستین مسابقات نبرد اپلیکیشن‌ها با تاکید بر اینکه اپلیکیشن‌های برگزیده در این دوره از مسابقات به صنعت معرفی می‌شوند، تصریح کرد: دانشجویان می‌توانند از طریق سایت

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
در این دوره از مسابقات ثبت نام کنند.

 

وی اظهار کرد: یک جایزه یک میلیون تومانی برای اپلیکیشن برگزیده در نظر گرفته شده است و به برگزیدگان دیگر، جوایز کوچکتری همچون تندیس و تقدیرنامه اهدا می‌شود. همچنین به تمام شرکت کنندگان در این مسابقه گواهی شرکت در مسابقه اهدا می‌شود.

 

بر اساس این گزارش، اولین دوره مسابقات «نبرد اپلیکیشن‌ها» در دو بخش اصلی اپلیکیشن‌های موبایل و دسکتاپ و نیز بخش جنبی و پرهیجان «حل جدول سودوکو» برگزار می‌شود که تیم‌ها می‌توانند با توجه به توانایی‌های خود در یک یا چند دسته شرکت کنند.

 

انتهای پیام

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...