رفتن به مطلب

داوران جشنواره فیلم پروین اعتصامی معرفی شدند


ارسال های توصیه شده

[h=3]تهران-ایرنا- داوران بخش مسابقه ملی هشتمین جشنواره ملی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم پروین اعتصامی معرفی شدند.[/h]

81351905-6018063.jpg به گزارش روز جمعه گروه فرهنگی ایرنا از ستاد خبری جشنواره، نیکی کریمی، کمال تبریزی، محمدمهدی عسگرپور، رضا میرکریمی و بهرام توکلی به عنوان داوران بخش مسابقه ملی هشتمین جشنواره فیلم پروین اعتصامی معرفی شدند.

 

بنابراین گزارش، پیش از این هیات انتخاب بخش ملی، به ریاست محمدرضا اصلانی تعداد 188 فیلم مستند، داستانی، تجربی و پویانمایی را از میان یکهزار و 175 اثر برای بخش رقابتی جشنواره برگزیدند.

 

این پنج داور فیلم های راه یافته به مسابقه ملی را در سه بخش نیلوفر زرین (مختص زنان فیلمساز با موضوع آزاد و مردان فیلمساز با موضوع زن)، زنان شاخص ایرانی ( با موضوع زنان شاخص ایرانی در عرصه های فرهنگ و هنر و...) و نقش زن در بنیاد خانواده (نقش زن در اقتصاد خانواده ، زنان سرپرست خانوار و...) قضاوت می کنند.

 

هشتمین جشنواره ملی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم پروین اعتصامی به دبیری مازیار رضاخانی از 28 مهر تا 2 آبان ماه سال جاری در تهران برگزار می شود.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...