رفتن به مطلب

پایان داوری بخش بین الملل جشنواره فیلم کوتاه تهران


ارسال های توصیه شده

[h=3]تهران-ایرنا- دبیر بخش بین الملل سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران از پایان داوری های بخش بین الملل این جشنواره خبر داد.[/h]

81351912-6018080.jpg به گزارش روز جمعه ایرنا از ستاد خبری سی و یکمین جشنواره فیلم کوتاه تهران حسن دزواره گفت: داوری 95 فیلم بخش بین الملل سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران با حضور داورانی از کشورهای فرانسه، سوئیس،آلمان،دانمارک و ایران انجام شد.

 

وی اظهار کرد از 29 اردیبهشت تا 29 تیرماه امسال 2 هزار و 855 عنوان فیلم از 109 کشور به دست ما رسید که این تعداد بیشترین آمار حضور فیلم از کشورهای مختلف طی هفت سال گذشته در فیلم کوتاه تهران بود.

 

مدیر بخش بین الملل سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه در ادامه صحبت های خود با اشاره به بازبینی فیلم های رسیده به دبیرخانه جشنواره گفت: از بین 2 هزار و 855 عنوان فیلم 95 فیلم برای حضور در بخش مسابقه بین الملل جشنواره نهایی شد.

 

وی در پاسخ به این سئوال که چرا 95 فیلم برای حضور در بخش رقابتی جشنواره انتخاب شده است گفت: گنجایش زمان پخش فیلم ها را در نظر گرفتیم و آثار را به 12 بسته در چهار سانس تقسیم بندی کردیم.

 

کلود گیزارد، لوزیانا یوهانا بادر،استر ونگراز، کریستیان براد تامسن و فرشته طائرپور از جمله داوران بخش بین الملل سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران هستند که 95 فیلم در بخش بین الملل را داوری کردند که از این تعداد تنها 9 فیلم متعلق به سینمای ایران بود.جایزه بزرگ در بخش بین الملل 5 هزار یورو پیش بینی شده است.

 

آیین اختتامیه سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران روز یکشنبه 27 مهرماه جاری در تالار وحدت برگزار می شود

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...