رفتن به مطلب

این‏‎ حالت ‎نشستن ‎باعث‎ سکته‎ قلبی‎ می‎شود!


ارسال های توصیه شده

بیماری های قلبی نشانه بروز بیماریهای مختلف محسوب میشود، ولی به طور معمول عوامل متعددی ممکن است باعث سکته شود. نشستن با پیچ دادن پاها در هم می تواند باعث افزایش فشار خون، رگهای واریسی، شود و وضعیت بدی را برای قلب به وجود آورد.نشستن در حالتی که یکی از پاها بر روی دیگری قرار دارد در افراد مبتلا به رگهای واریسی ممکن است رفلاکس های خون را به رگ های کوچک بر روی سطح به وجود بیاورد که به مرور باعث متورم شدن رگ های پا می شود

 

 

a42fhsvl4n9ttb4g1wdu.jpg

.نشستن در این حالت می تواند باعث ثبات و استحکام در عصب سیاتیک شود و منجر به کاهش جریان خون، درد، بی حسی یا سوزن سوزن شدن در پاها می شود. نتایج مطالعات نشان می دهند در این وضعیت عصب پاها به شدت درگیر می شوند و خون رسانی به قلب دچار اختلال می شود و احتمال بروز سکته قلبی افزایش می یابد

باشگاه خبرنگاران

لینک به دیدگاه

منم اینجوری میشنم:w16:احساس می کنم وقتی اینحوری میشینی حس خوبی بهت دست می ده :w16: ولی حالا که شما میگین باعث سکته قلبی میشه نمیشینم:ws3::a030:

لینک به دیدگاه
من فقط وقتی مجلس رسمی باشه یا برم تو فکر اینجوری میشینم... روی مبل و روی صندلی پشت میزناهار خوری هم چهارزانو میشینم این مورد مشکلی نداره؟

 

چهارزانو نشستن زياد هم خوب نيست.. ارتروز ميگيري گلم.. البته دورازجونتون..

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...